Thursday, April 12, 2012

صدور دختران تن فروش ایرانی در پی غلط های زیادی مقامات اماراتی به حالت تعلیق در آمد



هر دو هم احمدی نژاد و هم امیر امارات دشمن ایرانند 
یکی رئیس جمهور دزد و دروغگو دیگری شیخ مفتخور و سرسپرده

امارات متحده عربی پس از فراخوانی سفیر خود از تهران ، با عکس العمل شدید و  تلافی جویانه مقامات حکومتی ایران مواجه شد  .
رهبر معظم در این راستا امر فرمودند تمامی صادرات ایران در سال تولید یعنی صدور  « تن فروشان ایرانی » که تعدادشان به هزارها میرسد  به دوبی قطع خواهد شد تا سیلی محکمی به گوش امیر سرسپرده این کشور فسقلی زده باشد و پایین تنه کاخ فرعونی امارات را به لرزه در آورد .
قابل به ذکر است که از برکت نظام و امدادهای غیبی ،  ایران اسلامی در عصر بیداری اسلامی مقام نخست را در صدور دختران ایرانی در دبی دارد و بقول رسانه های غربی بیشتر فاحشه خانه های دبی از دختران کم سن و سال ایرانی پر شده اند و خارجی ها به هر زن نجیب ایرانی در دبی از این زاویه نگاه میکنند .


در همین راستا سردار فیروزآبادی در پی سخنان رهبری در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کردند که یک تنه در برابر جنگنده های فوق پیشرفته امارات که از کشورهای استکباری خریداری کرده اند خواهد ایستاد تا ضرب شست ایران اسلامی را به این امیر نشین بچشاند .
در دوبی نزدیک به سیصد هزار ایرانی زندگی میکنند . این کشور رل  مهمی در دور زدن تحریم ها ی کشورهای غربی علیه ایران بعهده دارد و همچینن مبادلات تجاری ایران و دبی بسیار قابل تعمق و گسترده میباشد .
چندی پیش ویکی لیکس سندی را فاش کرد که در آن آمده بود مقامات امارات در پشت درهای بسته از مقامات آمریکایی التماس میکردند که به ایران حمله نظامی کند . آنها به صراحت به آمریکایی ها گفتند که سر افعی را که در تهران نشسته است باید به سنگ کوبید .

عکسی از صادرات درجه یک ایران به کشورهای اسلامی 
از جمله امارات 


No comments:

Post a Comment