Saturday, August 11, 2012

تصویری از مراسم احیای ماه رمضان



جنگ نرم از مدتها قبل با میلیاردها دلار سرمایه از سوی استکبار جهانی  در راستای مبارزه با نظام مقدس اسلامی شروع شده است تا نسل جوان را از راه به بیراهه برده و با تهاجم فرهنگی  ارزشهای 1400 ساله دینی  را بزیر علامت سئوال ببرد  .
یکی از این شیوه ها بقول دکتر دوازاده عکس  هنرپیشه های جلف غربی بر روی تی شرت های جوانانی میباشد که شیفته فرهنگ بی بند و باری شده اند و با تقلید از آنها نظام مقدس اسلامی و احکام فقهی را زیر پای میگذارند . 
مانتوهای کوتاهی که هر روز کوتاهتر میشوند ، لباسهای  بدن نما که از فرط چسبندگی میخواهند در نقاط باسن و پستانها پاره شوند ، آرایشهای غلیظ و مدگرایی  ، روسری هایی که موها را به محرم و نامحرم نشان میدهد و اشعه جنسی پخش میکنند و نمادهای انحرافی و شیطانی و صدها و هزارها اشکال شنیع دیگر .

 عکسی که در فوق مشاهده میکنید تنها یک نمونه زشت و وحشتناک آن میباشد . این عکس در شارع عام یا در رستوران وپارک نیست ، بلکه در اصلی ترین سنگر عبادی نظام یعنی مسجد آنهم در شب قدر گرفته شده است که امت همیشه در صحنه قرآن بر بالای سر میگذارند و پیراهن میدرند و آه و ناله سر میدهند  .
عکس مایکل جکسون بر روی تی شرت این جوان غرب زده و هزاران جوان دیگر  سمبلی است از  غربزدگی نسلی نفرین شده  ، آنهم در زمانی که نایب امام زمان حی و حاضر است و مستقیم فرامین الهی  را از آن بزرگوار دریافت میکند .
باید به این جوانک  که با این ادا و اطوار از نوک پا تا فرق سر بر ارزشهای نظام الهی و نایب امام زمان و ولی امر مسلمین جهان ریده است گفت که آیا بهتر نبود که بجای آن عکس شیطانی و آن نوشته انگلیسی عکسی از آیت الله جلیل القدر جنتی یا خاتمی را میزدی تا بدین وسیله هم در دنیا سبکبار و هم در آخرت از عذاب های وحشتناک رهایی یابی  . اما دریغ و افسوس از یک گوش شنوا .
بی شک زلزله هایی که در چند روز گذشته در اقصا نقاط میهن اسلامی رخ داده است بی ارتباط با این قضایا یعنی رواج گناه و بدحجابی نبوده است .
من که با دیدن این تصویر مخم سوت کشید و داغ کرد و هزاران فحش خواهر و مادر آنهم با زبان روزه به کسی که مسبب این حال و روزگار است دادم و شب تا سحر گریه کنان نماز وحشت خواندم . شما چطور!؟ 



No comments:

Post a Comment