Monday, August 27, 2012

جیگر ممنوع التصویر شد




عروسک خری بنام « جیگر » که خیلی زود توانست به عنوان یکی از کاراکترهای معروف و محبوب تلویزیون در سال 91 بدل شود ممنوع التصویر شد .
البته ممنوع التصویر شدن این خر نه به دلیل شکل و شمایلش به رهبر یا اعضای محترم مجلس خبرگان و آیت الله های جلیل القدر در شورای نگهبان است ،  بلکه در اسمش نهفته است که  موجب بدآموزی در بین کودکان و هیجان شهوت در بزرگسالان میشد . 

یکی از مراجع تقلید در سئوالی که از او توسط صدا و سیما بعمل آوردند گفت که این کلمه یعنی « جیگر » جیگر مرغ یا گوسفند و گاو و شتر نیست  اگر چه طلبه ها استغفرالله حتی به حیوانات نیز رحم نمی کنند مخصوصا اگر اسمش جیگر باشد .
این جیگر تداعی کننده جیگری دیگر است  که باعث نعوظ شدن علمای اعلام و پیروانشان در هنگام شنیدن آن میشود  یعنی نه تنها نماز و روزه را باطل میکند  بلکه باعث بی بند باری غربی در بین امت اسلامی و سر پیچی از دستورات و فرامین دینی میشود .
 این کلمه قبیح را استکبار جهانی در راستای جنگ نرم در زمان تحریم و کنفرانس عدم تعهد  توسط عوامل نفوذی و ستون پنجم وارد صدا و سیما کرده است تا مردم را از علما دور کند و جوانان را از مسجد بیزار .

حساب کنید من بر فراز منبر به ضعیفه ها در قسمت زنانه مسجد به جای کلمه خواهران  بگویم ، جیگرها سکوت کنید تا من سخنرانی کنم . میدانید چه قشقرقی به راه می افتد . یعنی دیگر نه از تاک نشانی می ماند و نه از تاک نشان .
در همین راستا ما در گذشته نیز دستور دادیم تا عروسک باربی را که بی حیایی و غربزدگی را رواج میداد قلع و قمع کنند تا اسلام را از دست این عروسک بی حجابی  که عمود خیمه نظام را هدف قرار داده بود نجات دهند .



No comments:

Post a Comment