Friday, August 24, 2012

سبزاللهی ها برای شفای میر حسین موسوی بسوی مرقد امام راحل شتافتند




در پی عارضه قلبی میرحسین موسوی و بستری شدنش در بخش سی سی یو بیمارستانی در تهران هزاران هزار سبزاللهی که تا دیروز شعار میدادند : « موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه » با شال و عمامه و عبا و نعلین سبز به سوی  مرقد امام راحل !؟ شتافتند و با دخیل بستن به زری آن امام شفای عاجلش را مسئلت نمودند .
در این میان رهبران نامریی شورای هماهنگی راه سبز با شعار « هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن »  در آستانه اجلاس عدم تعهد ها در تهران با ارسال نامه ای از دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار پایان حصر آقای موسوی و پیگیری و اجرای مفاد منشور و تحقق اهداف مندرج در آن از جمله مفاد بند 3 ماده 1 ناظر به رعایت حقوق بشر و آزادی های بنیادین شدند ، همان قوانینی که بقول خمینی با اسلام منافات دارد و اصلن حقوق بشر غربی ها ضد شریعت است . 
شورای هماهنگی ضمن انتقاد از دستگیریها و بازداشت و احتمالا شکنجه زندانیان سیاسی خواستار آزادی بی قید و شرط آنها شد و یادآوری کرد که در « دوران طلایی » هرگز این اعمال غیر انسانی وجود نداشته است و کشته شدگان سال 67 و قبل از آن افسانه و دروغهای ضدانقلاب میباشد که میخواهد جنبش اسلامی را از مسیر مسالمت آمیز به سوی انقلاب و سرنگونی سوق دهد .
در پایان اطلاعیه از دبیر کل سازمان ملل خواسته شده است که در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی و مصالح نظام با این موضوع بر خورد شود تا مبادا یکپارچگی و عمود نظام دچار خدشه شود و  دشمنان ولایت از آن سوء استفاده کنند  .


No comments:

Post a Comment