Thursday, August 16, 2012

ولی امر راهزنان جهان دقایقی پیش وارد منطقه زلزله زده شدند




بالاخره ولی امر راهزنان جهان بعد از اینکه مطمئن شد که  آبها از آسیاب افتاده و خطر زلزله بر طرف شده است با عده ای از بزرگان مملکت اسلامی  که همگی عبا و عمامه بر سر داشتند ، قدم رنجه فرمودند و از مناطق زلزله زده بازدید به عمل آورند .
ولی امر راهزنان جهان در اهر در پشت میکروفون قرار گرفتند و در حالی که اشک در چشمان مبارکشان از وضعیت دردناک مردم غزه و نزدیکی روز قدس حلقه زده بود به سخنان یکی از طلبه ها که بر اثر تکانهای شدید زمین از طبقه دوم بر روی عمه اش افتاده و حامله اش کرده بود با چهره ای ملکوتی که از آن نور می بارید گوش فرا داد .
مقام معظم با حضور در روستای کویج به مردم این روستا از اینکه شب احیا عباداتشان از جمله قرآن بسر کردن  ناتمام ماند ابراز تاسف کرد و از این بابت  به هر یک از بازماندگان یک قرآن هدیه داد .

در همین زمان در حالی که  عده ای بصیر  مشغول ساختن زیارتگاه در محل نشیمن مقام معظم بودند ، ولی امر مسلمین آنها را از زلزله روز قیامت و عذاب اخروی که در نتیجه نافرمانی از ولایت می باشد ترساند و هشدار داد که انتقاد نکنند و توقعی از دولت برای کمک مادی نداشته باشند ، که کمکهای مادی باید برای ساختن امامزاده ها و گسترش اسلام در سوریه و لبنان و خانه در ونزوئلا و بیمارستان در عراق بکار برده شود .
نایب امام زمان علت دیر رسیدن خود به منطقه را به دلیل ملاقاتش با امام زمان و گرفتن یا دادن رهنمود ذکر کرد و همچنین پیام آن غایب و قائم سرزمین قسط را به گوش اهالی رساند .
او در پایان با ابراز همدری با بازماندگان گفت که خودش با گوشت و پوستش این تکانها را حس کرده است و در حالی که چشمهای مردم از تعجب از کاسه در حال در آمدن بود گفت که خودش بر اثر زلزله و افتادن یک مرد سبیل کلفت از طبقه دوم ساختمان بر روی عمه اش و جماع ناخواسته و استغفرالله بدون خواندن عقد صیغه بدنیا آمده است .


No comments:

Post a Comment