Saturday, August 18, 2012

تصویری که ایران را تکان داد


قاصدک ، ابرهای همه عالم شب و روز ، در دلم میگریند

راستی برای این تصویر چه میتوان نوشت ، تصویری که ایران را تکان داد اما دل سنگ این حاکمان ضد ایران و ایرانی را هرگز . آنها این فاجعه را « امتحان الهی » و سرپیچی از فرامین نایب امام زمان لقب دادند و از مردم خواستند که توبه کنند .
ملت شریف ایران اما با شنیدن خبر زلزله که از سوی رسانه های حکومتی بایکوت شده بود با جان و دل به کمک  شتافتند و نشان دادند که مردم آذربایجان مثل همیشه در قلب ایران و ایرانیان زندگی میکنند  . 
در مقابل رژیم جمهوری اسلامی بعد از روزها سکوت ننگین در برابر  فاجعه ای که میشد جلویش را گرفت ، در حالی که در همان زمان کمک های مادی خود را برای سرکوب مردم آزادیخواه سوریه میفرستاد در برابر خشم عمومی سکوتش را شکست و بی شرمانه فریاد زد که مردم نباید توقعی از دولت داشته باشند . همان دولتی که پولهای غارت شده نفت را یا در جیب گل و گشاد خود می ریزد و یا خرج خانه سازی در ونزوئلا و بیمارستان در عراق و هزاران امامزاده در راستای ترویج جهل و خرافات و تروریستهای حزب الله و . . .  می کند   .
پرفسور برام عکاشه پدر زلزله شناسی ایران گفت : « در هیچ جای دنیا زلزله 6 ریشتری کشته نمی دهد ، تنها در ایران اینهمه کشته میدهد » .


آه من میخواهم
مثل کوهی دلش از سرب مذاب
بشکافم از هم
یا که بر شانه هر موج بلند
بزنم سر به سر صخره و سنگ
عاصی از اینهمه رنج 
سینه را چاک دهم
از دلم صاعقه ها
پر به افلاک دهم 

No comments:

Post a Comment