Tuesday, August 21, 2012

جنگ نرم در راهپیمایی روز قدس


راهپیمایی عید فطر در سال گذشته 
راهپیمایی امسال
امان و فغان از این جوانانی که آبرو و حیثیت نظام مقدص !؟ اسلامی را به بازی میگیرند و بر خلاف فرامین رهبری و شریعت عمل میکنند . 
براستی این نسل نورسیده و این جوان با تی شرتی که عکس یکی از خوانندگان ضد ولایت را آنهم در ابعادی بسیار بزرگ پوشیده است . چه پیامی را میخواهد به این امت همیشه در صف ساندیس بدهد . جواب مشخص است یک نه بزرگ به نظام ، یعنی سخنان گوهر بار خطیب نماز جمعه در مذمت غرب و بی بند و باری به پشیزی نمی ارزد . یعنی کلمات قصار آیت الله عظیم الشان جنتی  که اخیرا رد پایش توسط کیریوسیتی در مریخ کشف شده است   پشم .

آیا به راستی نماز این اشخاص در عید فطر با این عکس هایی که با نظام مقدس دشمنی و کینه مادرزاد دارند صحیح است . 
درباره این دختر و پسرهایی که استغفرالله  در راهپیمایی بصورت مختلط شرکت میکنند  دل میدهند و قلوه میگیرند . چه میگویید . همان دخترها و پسرهایی که اگر امام راحل  ، آن امامی که نعل از خر مرده می کند ، زنده بود پوست از سر آنها در می آورد  . یعنی ما اینقدر فشل و پنجر شده ایم که دشمن تا مغز استخوان درعمود نظام نفوذ کند و با آبروی نداشته ما بازی کند .
با اینچنین در کنار این خبرهای تاسفبار خبرهای دلچسب و شیرینی هم خوشبختانه رسیده است که دلهای مومنین و دلشیفتگان نظام را شاد کرده است یکی از این خبرها این است که مانند هر سال در این راهپیمایی عده ای از خواهران گشت ارشاد با توسل به پیامهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری در مورد ازدیاد تصاعدی جمعیت و نادرست بودن تز کنترل جمعیت ،  بر اثر ازدحام شرکت کنندگان در این راهپیمایی دشمن شکن  روی هم افتادند و حامله گشتند و با این عمل مشت محکمی به دهان استکبار جهانی کوبیدند .



No comments:

Post a Comment