Thursday, February 28, 2013

جان کری جانوران حاکم بر ایران را نماینده منتخب مردم نامید




آقای جان کری وزیر امور خارجه آمریکا  با پا گذاشتن به روی خون نداها و سهراب ها و شعارهای میلیونی مردم در خیابانهای خونین تهران با توهین به مردم ایران  دولت احمدی نژاد و دیگر جانوران حاکم را منتخب مردم ایران خواند .
 خبرنگاران امروز از او در پاریس پرسیدند که چرا آمریکا در حالی که از تصمیم فرانسه برای عدم مذاکره با تروریست ها استقبال می کند، خود با جمهوری اسلامی گفت و گو می کند .

آقای کری در پاسخ گفت: "ما از تصمیم فرانسه برای مذاکره نکردن با تروریست هایی استقبال کردیم که گروگانگیری کرده اند... اما ایران کشوری است با دولت منتخب که در سازمان ملل صاحب کرسی است".
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه ۹ اسفند (۲۷ فوریه) در پاریس گفت که مذاکرات در آلماتی "مفید" بوده است و بار دیگر بر آمادگی کشورش برای مذاکره مستقیم با ایران تأکید کرد .


از سوی دیگر همین جان کری در راستای سیاست یک بام و دو هوا با معاذ الخطیب، رهبر ائتلاف مخالفان سوری قبل از نشست گروه موسوم به دوستان سوریه که قرار است در رم برگزار شود در باره  آموزش و تجهیزات نظامی و دیگر راه های کمک رسانی به اپوزیسیون سوریه دیدار و گفتگو کرد .

ملت شریف ایران با آنکه میدانست سیاست های آمریکا  درهمه این سالها در راستای کمک به این رژیم ضد ایران و ایرانی است ، باز هم محترمانه فریادش را در خیزش عمومی سال 1388 با شعار « اوباما یا با اونا یا با ما » سر داد و گفت که دولت آمریکا دست از حمایت از این رژیم تروریست بر دارد و بیش از این پرونده سیاه خود را در طول حاکمیت این نظام فاشیستی سیاهتر نکنند ، وگرنه هر بچه ای میدانست که از آغاز روی کار آمدن این رژیم  ، آمریکا در عیان و نهان با آنها بوده است و تنها بر سر پروژه های خطرناک هسته ای و گهگاه صدور تروریست در خارج با آنها اختلاف نظر داشته است وگرنه حقوق بشر و سرکوب آزادیها و اعدامهای گسترده برایشان پشیزی هم ارزش نداشت .
 
بانو کلینتون هم چندی قبل با زبان رسا در سخنرانی اش گفته بود که شما یعنی خامنه ای دست از برنامه های هسته ای بر دارید  و ما با دل و جان برای بقای حکومتی که جانشین امام زمان است با شما مغازله ( عشق ورزی ) میکنیم .

آقای جان کری  وزیر امورخارجه آمریکا  پا روی خونهای ملت ایران نگذارید و با نامیدن این حیوانات به عنوان نماینده مردم ایران به آنها توهین نکنید . شما اگر گوش تان کر نیست به صدها ویدئویی که در یوتوپ گذاشته شده است چشم بدوزید و اینقدر بیشرمانه از تروریستهای حاکم بر ایران و حامی اصلی بشارت اسد قصاب مردم سوریه و ستون فقرات حزب الله لبنان و ... حمایت نکنید .

یک چیز اما روشن است ملت ایران این خیانت ها را نخواهد بخشید و به دهان این سیاست ها و سیاست گزاران خواهد زد و در آینده ای نه چندان دور نشان خواهد داد که این دولت های آزادی کش و تروریست نه تنها منتخب و نماینده مردم نیستند بلکه دشمن مردم ایران هستند و حنای جان کری ها دیگر رنگی نزد ملت ایران نخواهد داشت .