Wednesday, February 13, 2013

یک مهندس ۴۳ ساله در مبارکه اصفهان به دلیل فقر و بیکاری خود و خانواده‌اش را کشت




باز هم یک خبر دردناک . این روزها حتی رسانه های حکومتی پر شده اند از این خبرهای دهشتناک ،  آدم هر کار که میکند نمیتواند جلوی احساسات خود را بگیرد . 

به گزارش سایت شهروندنگار، یک مهندس ۴۳ ساله در مبارکه اصفهان به دلیل فقر و بیکاری خود و خانواده‌اش را کشت. وی با ریختن سم در غذا باعث مرگ خود و همسرش و دختر ده ساله اش شد.

بر اساس این گزارش، ماموران پلیس در هنگام تفتیش از منزل این فرد با جسد او و همسر و فرزندش مواجه می‌شوند و نامه‌ای نوشته شده از او پیدا می‌کنند.

وی در نامه نوشته است که یک مهندس باتجربه است که ۴ ماه است بیکار شده در این چهار ماه برای حفظ آبرو هرچه داشته فروخته وحالا ده ها میلیون وام بدهکار است و چندین میلیون هم بدهی مخارج این چند ماهه و چون نمیخواهد بعد از مرگش خانواده اش تنها و مورد غضب بدهکاران باشند همه را میکشد.

او نوشته که همسر و دخترش از نقشه وی خبر ندارند ولی آرزو کرده که خیلی عذاب نکشند .

خمینی میگفت :

نمى شود که همان مسائل زمان طاغوت حالا هم اجرا بشود. یک دسته آن بالاها بنشینند مُرفَّه و هرچه بخواهند هرزگى بکنند، یک دسته هم این زاغه نشینهاى تهرانى، که همه‏تان مى بینید… اگر خداى نخواسته جمهورى اسلامى نتواند جبران کند این مسائل اقتصادى را، که اول مرتبه­ی زندگى مردم است، و مردم مأیوس بشوند از جمهورى اسلامى و مأیوس بشوند از اینکه اسلام هم براى آنها بتواند در اینجا کارى انجام بدهد، اگر در این محیط یک انفجار حاصل بشود، دیگر نه من و نه شما و نه هیچ کس، نه روحانیت و نه اسلام، نمى‏تواند جلویش را بگیرد.» (صحیفه امام، ج‏۱۰، ۳۳۴

خامنه ای میگفت