Thursday, February 14, 2013

ولنتاین اسلامی





 در مملکت اسلامی ما که دیدن یک تار موی جنس نامحرم گناه کبیره حساب میشود ، طبعا نباید انتظار داشت که این نظام شادی کش موافق عشق ورزی و روز ولنتاین باشد . در این مملکت طلسم شده و آخوند زده هر چیزی را که رنگ عشق و دوست داشتن  داشته باشد غربی  و غیر مجاز قلمداد و در مقابل آن چیزی را علم میکنند .
بسیاری از فلاسفه و بزرگان این  نظام بی پشم و پیل میگویند که ما خودمان روز عشق داریم و روز ازدواج حضرت علی با فاطمه زهرا روز ولنتاین محسوب میشود همان روزی که هفت آسمان در برابر عظمت والای شان سر به خضوع نهادند . آنها برای روز مادر و پدر و دیگر روزها هم از همین تاکتیک استفاده میکنند تا دین و ایمان خود را به رخ دیگران بکشند  چرا که معتقدند دین مبین اسلام برتری خود را در تمامی موارد به ادیان دیگر و استغفرالله بی دینان ثابت کرده است و حتی برای با پای چپ یا راست به مستراح رفتن و  اعمال پایین تنه بهترین و برترین قوانین را دارد . همان احکامی که ادیان دیگر حتی نمونه اش را در خواب و خیال هم نمی دیدند  .

آخوندها معتقدند که روز ولنتاین یک روز غربی و موجب اشاعه سکس غیر اسلامی و رواج بی بند و باری در جامعه و تهدید محسوب میگردد .  جالب اینجاست که این روز برای روشنفکران مسلمان که این روزها در هر محفلی هارت و پورت میکنند و با دمشان گردو میشکنند تابو محسوب میشود و این مراسم را با انواع ترفندهای لو رفته همیشگی و به رفتار از دماغ فیل افتاده ها بایکوت میکنند و به ارزش های دینی خود چهار دست و پا می چسبند و اظهار میکنند که این روز با فرهنگ اصیل اسلامی که همه چیز را در زیر چادر و چاقچور و زیر سبیلی انجام میدهد جور در نمی آید
 
در کشورهای غیر اسلامی اما این روز از زیباترین روزها در زندگی محسوب میشود و در دلهای هر کسی شور و شوق بر پاست و  از ماهها قبل در باره اش اندیشه میکنند و  هدایایی زیبا برای دلداه شان تدارک می بینند و خرد و بزرگ در هر محفلی از آن سخن به میان می آورند .
 
در ایران ما اما یک چیز مشخص است جوانان ایرانی از دختر و پسر به این احکام پوسیده و متحجر سر فرود نمی آورند و به ریش و عبای این ملاها میخندند و با گرامی داشتن این روز که در تضاد و تناقض با احادیث و روایات آخوندهای مرتجع میباشد مثل همیشه آب را در همانجایی خواهند ریخت که میسوزد .