Friday, April 12, 2013

خشم آیت الله ها از جنبش پستانهای برهنه




ما را بگو که خیال میکردیم بیداری اسلامی به کافرستان غرب هم رسیده است و پیر و جوان  له له زنان تشنه اندیشه های امام راحل از یا روسری یا توسری و دست و پا بریدن و چشم از حدقه در آوردن و سنگسار و اعدام در ملاءعام هستند اما زهی خیال باطل

 این روزها حتی رسانه های داخلی و رادیو و تلویزیون های ام القرای جهان اسلام  یعنی مملکت ما پر شده از خبرهای پستانهای برهنه و لخت و عور حوری های غربی که حتی  لب و لوچه مقام عظمی ولایت را آب انداخته و در این دم مرگ فیل شان هوای هندوستان کرده است .

بدتر از آن اینکه اعلام کردند که این پستانهای برهنه پا را از حد و حدود خود فراتر نهاده و حریم مقدس کشورهای اسلامی را هم لکه دار کرده اند ، جا دارد که آسمان و زمین گریه کنند و بر سر و صورت بکوبند و زلزله ها جهان را کن فیکون از این خبر جانسوز و ناگوار سازند .

پس این پلیس های غربی چکار میکنند چرا با خودرو ار روی این حرمت شکنان رد نمی شوند و آنها را له و لورده نمی کنند ، چرا آنها را کهریزکی نمی کنند ، حتی خبر رسیده است که از آنها در راهپیمایی ها حمایت هم میکنند و آزادی را حق همه میدانند . 


زبانم لال شنیده ام که در یکی از بلاد غرب حتی این ضعیفه ها در مقابل مسجد لخت و عریان شدند و علاوه بر بالا تنه ها پایین تنه ها را هم عریان کردند و تکان تکان دادند  ( گریه حضار ) و تمام حرمت ها و شئونات عرف و دین  را شکستند و بی آبرو کردند آنهم برای آزادی یک دختر تونسی مسلمان که از حرکات و سکنات آنها الهام گرفته است و نه تنه چادر و روسری را از سر بر گرفته است بلکه پستان بند را هم بیرون انداخته و ممه های درشت و شهوانی اش را در معرض خاص و عام گذاشت  .


بنده یک لاقبای آخوند برای همین است که روی منبر عربده میکشم و قال و قیل می اندازم و میگویم که بی هیچ شک و شبهه  این  بی حرمتی ها ، یکی از دلایل اصلی ظهور آن غایب موعود است تا این کافرستان غرب را با شمشیر دو لبه اش در دریایی از خون رها سازد و آنها را به سزای اعمال خود برساند  .


  فغان ای مومنان ،  به حول و حوش خود نگاه کنید یک جوان را در مسجد در کنار خود می بینید ، به خدای یکتا نه ، همه دور و بر کامپیوترهای چینی خود حلقه زده اند و به پر و پاچه این دختران برهنه چشم می اندازند و دیگر رغبتی نمی کنند که به پشم و پیل من آخوند نگاه کنند و به احادیث و روایات گوش دهند .
 
این بیدینان و خدا ناباوران مینویسند این اعتراضات علیه تبعیض های اجتماعی و سیاسی و نظم و نظام مرد سالاری است و مهیب ترین سلاح شان برهنگی است . 

 میگویند استغفرالله زن مالک بدن خودش است ، خوشبختانه در ایران اسلامی تبعیض بین زن و مرد وجود ندارد و طبق قانون اساسی خونبهای هر ضعیفه از نصف بیضه چپ  یا راست مرد هم ( گمان میکنم چپ باشد البته علمای اعلام متفق القول در این باب مهم نیستند ) هم بیشتر است یعنی اسلام عزیز به زن شان و ارج و منزلتی داده است که در تاریخ 1400 ساله بی سابقه بوده است .

بخدا تمام این گرانی ها ، این هتک حرمت ها ، رویگردانی جوانان از مساجد و زلزله های پی در پی همه و همه از بی حجابی بر میخیزد . من از آن روز میترسم که در نماز جمعه در مقابل آیت الله العظمی جنتی و آیت الله العظمی سید احمد خاتمی که با چشمهایش زنان را نصف و نیمه قورت میدهد لخت و عریان شوند و دیگر از نظام اسلامی نه از تاک نشان ماند و نه از تاک نشان . 


رقص و آواز حلال شود ، روسری بر داشته شود ، نشریات بیدین چاپ و نشر شود زن از مرد اطاعت نکند همه چیز آزاد شود و مملکت اسلامی تبدیل به ایران شود می شنوید ایران 
.