Saturday, April 27, 2013

آه و فغان آیت الله حسین نوری همدانی از گران شدن اتوی عبا


عباهای ژاپنی

در حالی که مردم در زیر بار تورم و گرانی بی حد و حصر جانشان به لب رسیده است و کسی به دادشان نمی رسد . آیت الله حسین نوری همدانی مداح و کاسه لیس روضه خوان بزرگ که دائم هندوانه در بغلش میگذارد و او را نائب امام زمان و سرچشمه کوثر مینامد بنا به گزارش ایلنا از گرانی اتو کردن عبای خود آه و ناله سر داده است و گفته است 

 اگر سال گذشته برای اتو کردن عبای خود باید ۱۰۰۰ تومان به اتوشویی می‌دادیم امسال باید ۵ هزار تومان بدهیم، در حالیکه در کشورهای پیشرفته قیمت‌ها تا سال‌های سال ثابت است اما اینجا در کشور ما هیچ قیمتی اصلا ثابت نیست و روز به روز هم رشد می‌کند .

او در دیدار رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجتمع تشخیص مصلحت نظامی !؟ و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت  که این مشکلات اقتصادی بخصوص اتوی عبا و عمامه مربوط به تحریم ها نیست بلکه مربوط به ضعف مدیریت است .
« خرافه » امیدوار است که مسئولین بی درایت مملکت به مشکل بزرگ علما یعنی اتوی عبا که معلوم نیست تا سال دیگر به چند ده هزار تومان برسد و آنها مجبور شوند پولهای مفت خمس و زکات را بجای کارهای پایین تنه به اتوی عبا هزینه کنند برسند و فریادشان را در این ایام مقدس انتخابات در نیاورند .