Monday, April 22, 2013

شلوار جین هم ممنوع التصویر شد




شنیده بودیم که در برنامه های تلویزیونی نباید مثلن موز روی میز بخصوص اگر بانوان محترم حضور داشته باشند  گذاشت و یا در برنامه های آشپزی اگر خانومها مجری آن برنامه هستند آموزش بادنجان داد تا خدای نکرده موجب تحریک شهوت آنها شود و خشم مراجع را برانگیزاند و موجب هرج و مرج جنسی و بدآموزی بخصوص به نسل جوان که اینروزها از مساجد و مراسم عبادی رویگردانند شود اما در مورد پوشیدن شلوار لی یا همان جین در صدا و سیما آنهم توسط مردهایی که ماشالله ماشالله همه شان چند من پشم و پیل دارند نه .

« خرافه » که این خبر را شنید کمی کنجکاو شد و خواست کند و کاوی در این موضوع کند و سر و گوشی آب بدهد و ته و توی قضیه را در بیاورد و برای همین  تلفنی با مسئول بخش مرتبط که حجت الاسلام والمسلمین غلام عباس کربلایی میباشد بیدرنگ تماس تلفنی بر قرار کرد و سبب را جویا شد تا امت مسلمان را از سرگردانی و بلاتکلیفی نجات دهد 

 
-- الو حجت الاسلام والمسلمین
-- بله خودم هستم
-- ببخشیدا که مزاحم وقت با ارزش جنابعالی شدم بخصوص در این ایام مقدس ،  شنیدم که پوشیدن شلوار جین خط قرمز نظامه اونم در روزایی که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشیم و خطر فتنه در پیشه .
-- درست فرمودید
-- میشه علت رو توضیح بدین تا خوانندگان محترم متوجه بشن و خدای ناکرده دچار تردید و تشکیک نشن ، تازه بنده حقیر یک لاقبا چندی قبل از همین تلویزیون شنیدم که نپوشیدن شلوار لی از فتواهای وهابی ها س که میخوان اسلامو بدنام کنن . عین فتوا اینه ، اجازه میدین براتون بخوونم
-- اختیار دارین گوشم با شماس
   سئوال :حكم پوشيدن شلوار لي براي زنان جيست
جواب : پوشيدن شلوار براي زنان جايز نيست , حتى اگر در مقابل زنان يا شوهر خود باشد , به دليل اين كه تفاصيل بدن را نشان ميدهد وبعد بر آن عادت ميكند
فتواي شيخ ابن جبرين
منبع : مجله عربي " الايام "

حالا چی شده حرفتونو پس گرفتین
-- اشتباه شنیدید و دیگه هم تکرارش نکنین آقا این شلوار های جین در زمان طاغوت توسط استکبار برای ترویج بی بند و باری و اشاعه فساد و غربزدگی در این مملکت صاحب الزمان بود که خوشبختانه با ظهور امام راحل نقشه هاشون نقش بر آب شد و سرشون به سنگ خورد .
-- علت رو میشه توضیح بدید
-- علت ملت نداره ضعیفه ببخشید آقا ، این که اظهر من الشمسه و توضیح واضحات نمیخواد ، هر بچه ای اینو میدونه ، آیا گذاشتن موز روی میز اونم مقابل مجریان تلویزیونی وقتی که محرم و نامحرم با همن موجب تحریک نمیشه ،
-- حاج آقا ببخشیدا این مجری که مرد بود
-- حجاب که مرد و زن نمیدونه فک میکنی ضعیفه ها دل و جیگر ندارن ، سر و صورت و اندامشون پوشیدس اما چشمهاشون که نیس . یه دفعه شما تشریف بیارین به درسهای آموزش قرآن من که مخصوص جنس مونثه ببینین وقتی که عبا و عمامه و ... در می آرم چشماشون از حدقه در می آد و هی لب و لوچه شون آب می افته
مذکرا هم بخصوص اگه رعنا و زیبا باشن که واویلاس ، اونم کارشناس سینمایی که همشون از دم غربزدن
اصلن مگه در صدر اسلام سینما بود فک میکنین چرا این روزا زلزله ها ده برابر شدن ، اگه جلوی این قرتی بازی ها رو نگیریم که مملکت اسلامی کن فیکون میشه ، ما رو بگو که وقت با ارزشمونو خرج چه آدمایی میکنیم .
 تلفن را قطع میکند .
الو الو حتی اگه پشت شلوار جین بسم الله هم نوشته باشه بازم ممنوع التصویره


اما متن خبر که در  « ایسنا »  آمده چنین است :
     مهدی تندرو : چندی پیش به عنوان کارشناس سینمایی به یک برنامه تلویزیونی مربوط به «شبکه خبر» دعوت شدم تا پیرامون فیلم‌های سینمای جهان به نقد و تحلیل بپردازم. برنامه ضبط می‌شد تا در موعد مقرر پخش شود. من هم که پیش از حضور در این برنامه به اندازه یک هفته تا 10 روز درباره موضوع مورد بحث تحقیق کرده و اطلاعات جمع‌آوری کرده بودم، سعی کردم داده‌هایم درباره موضوع بحث را به بهترین شکل در اختیار مخاطب قرار دهم اما شگفتی زمانی رخ داد که برنامه روی آنتن رفت و اثری از صحبت‌های من در برنامه نبود
وقتی علت را جویا شدم، پاسخم را این‌گونه دادند که بنده شلوار جین به پا داشته‌ام و از این حیث تصویر بنده قابل پخش نبوده است! بماند که از حیث براهین، حتی فیلسوفان غرب و شرق هم از این ادله انگشت حیرت به دهان می‌گیرند اما پرسشی که برایم پیش آمد این بود که پس چرا همان موقع که ضبط برنامه آغاز شد یا قبل‌تر از آن پیش از آنکه ضبط آغاز شود، این نکته را متذکر نشدند که به واسطه پوشیدن شلوار جین که پوشش غالب بسیاری از آدم‌های جامعه ماست، ممکن است صحبت‌هایم سانسور شود