Friday, September 20, 2013

دهها زن بعد از حامله شدن از جهاد سکسی بر گشتند



بنا به گزارشات رسیده تعداد زیادی از دخترانی که برای جهاد نکاح به سوریه برای حفظ بیرق شریعت اعزام شدند هنوز نرفته حامله شده اند و به کشور خود باز گشته اند . از ابتدای ماه مارس تا کنون بیش از 8 هزار دختر جوان تونسی به سوریه رفته اند تا در همخوابگی با جنگجویان مقدس نیاز های جنسی آنان را بر آورده کنند  .


این خبر از آنجا مهم است که بنا بر روایات و احادیثی متقن و مستند که مو لای درزش نمی رود ،  بچه هایی که از آنها متولد میشوند اعجوبه و از بدو تولد لب به سخن می گشایند و گره بسیاری از مشکلات را با دم مسیحایی خود میگشایند .
تاریخ در آینده از معجزات و برکات این نوع کودکانی که نطفه هایشان در جهاد بسته شده است بیشتر سخن خواهد راند و پیکرهای مطهرشان بعد از مرگ نیز تبدیل به امامزاده و اماکن مقدس خواهد شد و مردم هزار هزار برای دخیل بستن و شفای بیماری های لاعلاج به پای ضریح هایشان هجوم خواهند برد .


جای تعجب است که در این میان بسیاری از علمای شیعه که پرچمدار جهاد سکسی یعنی « صیغه » آنهم با دخترهای کم سن و سال هستند جهاد النکاح را به باد تمسخر گرفتند و آن را فحشای عریان و توهین به کرامت زن و مرگ اخلاقیات قلمداد کردند .
یکی از مفتی ها که چندی قبل دست زدن به بادنجان و موز را توسط زنان گناه کبیره شمرده بود و حتی غسل را بعد از دیدن آنها واجب شرعی یاد کرده بود در سئوالهای متعددی که در مورداستفاده از کاندوم شده بود تشریح کرد که کاندوم یکی از واردات غربی و هتک حرمت به نوامیس دینی میباشد و بطور صریح یاد آور شد که در جهاد النکاح استفاده از آن جایز نیست چرا که در این بابت در کتاب مقدس ذکر نشده است .


خبرهای رسیده حاکی از این است که وزیر کشور تونس لطفی بن جدو که در مجلس قانونگذاری این کشور جهاد جنسی را مورد ارزیابی قرار داده بود و از اعزام بیش از 6 هزار دختر باکره به جهاد سکسی جلوگیری کرده بود مورد تهدید اسلامگرایان قرار گرفته است که چرا در برابر شریعت اسلام و فتوای علمای اعلام قد علم کرده است و از فرستادن دختران جلوگیری میکند .
قابل ذکر است که هر یک از این دختران با دهها و شاید صدها جنگجوی جهادی سکس داشته اند و دختران حامله هرگز نمیتواند پدر فرزندی را که در شکم دارند پیدا کنند .