Saturday, September 28, 2013

آزادی را اوباما و آخوندها برایمان به ارمغان نخواهند آورد




آدم باید چقدر بدبخت باشد که از یک آخوند یعنی دشمن هر نوع ترقیخواهی بخواهد که برایش در یک سینی طلایی  آزادی بیاورد . آدم باید چقدر خرفت باشد که حرف و حدیث های یک روبه مکار را که دمش در دست ولایت فقیه است  قبول کند و منتظر باشد که اوضاع قمر در عقرب کنونی رو به اعتدال رود و ایران ویران شده که این جنایتکاران حتی از نامش متنفرند و عار دارند بر لب بیاورند بعد از چند ماه تبدیل به گلستان و بهشت برین شود . آدم باید چقدر حقیر باشد که دشمن تاریخی خود را ناجی خود بخواند و از او بخواهد که او را از گرداب هولناکی که خودش مسبب اصلی آن بوده است نجاتش دهد و به ساحل امن و امان برساند .
راستی آخر چند بار باید از این مارهای کشنده گزیده شد ، چند بار باید به چاه افتاد و به دور تسلسل مرگبار از آخوندی به آخوند دیگر غلتید . ماهیت آخوند یعنی حیله و دروغ  و شیره به سر مالیدن مردم و آنها را دوشیدن .
این ملاها سمبل و الگویشان بر گشتن به دوران طلایی خمینی یعنی حداکثر کشتن مخالفین است  از این مذاکرات هم اگر که روی غلتک بیفتد چیزی جز تاراج نفت و تعرض به سفره های مردمی که در زیر خط فقر زندگی میکنند نیست و نخواهد بود .
آقای اوباما سبیلش را برای بیرون کردن روسیه و چین و بدست آوردن بازار این مملکت چرب کرده است و حتی یک کلمه هم در باره حقوق بشر ، اعدام و شکنجه زندانیان سیاسی و سرکوب زنان و ... حرف نمی زند . این رئیس جمهور از همان ابتدا که مردم در اعتراضات سال 88 فریاد میزدند اوباما اوباما یا با ما یا با اونا طرف آخوندهای فاشیست را گرفته است و در خفا و آشکار با آنها بده و بستان دارد و از پشت به مردم به جان آمده خنجر میزند .
 این مذاکرات و لاس های پنهانی و آشکار حتی لایحه هایی از خودی های جمهوری اسلامی را بر آشفته است و کفش به سر و صورت رئیس جمهوری که خامنه ای تاییدش کرد پرتاب میکنند ، همان اوباش هایی که چارپایه اعدام را از زیر پای مخالفان این نظام با شعار مرگ بر آمریکا می کشیدند و یا با این شعارتیر خلاص میزدند و پرچم آمریکا را روی جسدهایشان می انداختند و در فکر گسترش امپراطوری اسلامی در منطقه  میباشند .
رژیمی که حتی به دوستان خود رحم نمی کند و آنها را در حصر نگهداری میکند و از توهین و تهمت به آنها دست نمی کشد ، چگونه میتواند به مردمی که اگر فرصت آن را پیدا کنند بند از بندش را جدا میکنند کمی فرجه میدهد تا نفس بکشند .
این رژیم با کوچکترین روزنه ای رو به سوی آزادی کلیت اش نابود میشود چرا که به لحاظ تاریخی و شرایط انفجاری جامعه تنها با سرکوب و کشتار میتواند به عمر خود ادامه دهد . رژیمی که هم اکنون پایه اصلی دوام و بقای بشار اسد در سوریه است و حتی به کودکان رحم نمی کند و استفاده از سلاح شیمیایی را مجاز می شمارد و دست به جنایت علیه بشریت میزند بی شک همان حمام خون را در اینجا هم در ابعادی گسترده تر بر پا خواهد کرد و بر سینه مردم بی سلاح آتش میگشاید چنانکه در قیام مردم در سال 88 گشود و از روی آنها به خودرو های نظامی رد شد و به پیر و جوان با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا تجاوز کرد  .
هر گونه انتظار از باز شدن فضای باز در این نظام ولایت فقیه جز خوش خیالی و به هدر دادن انرژی ها و به جاده خاکی زدن ثمره ای در بر ندارد .  رژیم میداند که با سرنگونی اش تمامی آرمانهای 1400 ساله اش بر باد خواهد رفت و مردم ایران دودمان و مرده ریگهایشان را برای ابد نیست و نابود خواهند کرد . برای همین این نرمش ها ، نرمش های واقعی نیست و تنها حیله و نیرنگ و تاکتیک در برابر آمریکا میباشد تا آنها را بار دیگر بفریبد و از تحریم ها و مخمصه و انزوای بین المللی خارج شود .
رژیم کهریزکی هرگز اصلاح طلب واقعی نبود و نیست چرا که با ماهیت ارتجاعی و قرون وسطایی اش قرابت ندارد . برای همین آمار اعدام ها بالا میرود چوبه های دار در هر کوی و برزن بر پا میکند و در کنارش دست به ترویج خرافات و کشف امامزاده و جمکرانهای دیگر می زند  و از سوی دیگر ایادی اش یعنی خمینی زاده ها در اینجا و آنجا خاک به چشم مردم می ریزند و آبها را گل آلود میکنند تا نقاب در چهره این گرگهای حاکم بپوشانند و عمر این رژیم نکبت بار و کهریزکی را طولانی تر کنند . همان رژیمی که بر گوشت و پوست و خون مردم گرسنه و تحقیر شده کاخ پوشالی اش بنا شده است .
از این رژیم کهریزکی از بالا تا به پایین یک قطره آزادی بر آسمان مردم ایران نخواهد چکید باید این دور تسلسل مرگبار از آخوندی به آخوند دیگر را شکست و خط قرمز را در نوردید و به دستهای خود ایمان آورد و در کوچه و خیابانها با تشکل و سازماندهی سرنوشت را رقم زد و آزادی و برابری را در راستای آینده ای بهتر به دست آورد .