Sunday, September 29, 2013

اینهمه دعا برای دو دقیقه بیت الخلا !؟ رفتن



بنده نیم لا قبا هر چه زور زدم و تلاش و تقلا کردم تا معنی این دعاهای عجیب و غریب را در مغز خودم فرو کنم نشد که نشد . حتمن میگویید که عیبش در بنده حقیر است ، اما بطور صریح این داوری را رد میکنند چرا که حتی علوم قرن بیست و یکم که به سرعت نور دروازه های ناگشوده را میگشاید هم نمیتواند جز پرتوی از راز و رمز های آن را دریابد و علل غایی اش را به آینده های دور و دراز موکول کرده اند . این را نه من که همه علمای اعلام و مراجع تقلید میگویند  که سالهای سال در باب بیت الخلاء و پای چپ به دستشویی رفتن و با پای راست بر گشتن و دیگر راز های سر به مهر آن بحث و فحص کرده اند و بیخوابی ها کشیده اند . 


در حلیه المتقین آمده است  :
 « چون داخل شود پای چپ را مقدم دارد ( علما تفسیر کرده اند این از آن بابت است که اگر خدای ناکرده درهمان حال سکته کرد با سر داخل بیت الخلاء نیفتد و موجب آبرو ریزی خود و قوم و خویشانش نگردد ) .
چون عورتش باز شود بسم الله بگوید تا شیطان چشم بر هم نهد و نظرش بعورت او نیفتد و وقتی که شروع به تخلیه کرد این دعا را بخواند : الهم اذهب عنی الغدی و الاری و احعلنی من المتطهرین
و جمعی گفته اند که سنت است که تکیه بر پای چپ کند و پای راست را گشاده گذارد و چون غایط و بول بدشواری بیرون آید مطلقا این دعا را بخواند : الهم کما اطعمتنیه طیبا فی عافیه فاخرجه منی خبیثا فی عافیه
و چون خواهد بیرون آید پای راست را مقدم دارد ، بنا بر مشهور دست بر شکمش بمالد و این دعا را بخواند » .

برای اینکه شما خوانندگان محترم نیز کسب فیضی نموده و از طریق راز و نیاز معمولی یا کشف و شهود از این نعمت های بیکران بهره ای برده باشید نمونه ای از این دعاها را که در باب رفع حاجت و بیت الخلاء میباشد در اینجا ذکر می کنم تا آن را از بر کنید و در موقع رفع حاجت احساس آرامش کنید و سعادتمند گردید . خداوند رفتگان همه بیامرزد .

 
مومنین بزرگوار در هنگام وارد شدن مواظب باشید که دعای ورود را به جای دعای خروج نخوانید که همانگونه در تفاسیر آمده خدای نااکرده تبدیل به بوزینه و خنزیر خواهید شد .



لطفن بعد از رفع حاجت و دعا آفتابه را ندزدید