Wednesday, December 25, 2013

عکسهایی از کشف حجاب پر افتخارترین تکواندوکار ایرانی



پر افتخارترین تکواندوکار زن ایران با اینکه بارها و بارها از رسانه های حکومتی  گفته شده بود که بیرق حجاب اسلامی را در غرب کافر به اهتزاز در خواهد آورد و با حجاب کامل به میدان خواهد رفت در مقابل چشمهای از کاسه در آمده امت همیشه در صحنه  و در قالب تیم ملی تکواندوی بلژیک ناگهان تغییررویه داد و کشف حجاب کرد و به میدان رفت ،  آنهم با چه کسی ، شاید باور کردنش برای شما سخت و غیر قابل قبول باشد ، آری با نماینده رژیم صهیونیستی !؟ که رهبر ایران اسلامی آن را سگ هار و نجس العینی لقب داده بود و  بارها و بارها گفته بود که باید از صفحه روزگار محو شود .


راحله آسمانی تکواندوکار پیشین وزن 62 کیلوگرم تیم ملی ایران توانست بات گاترز از اسرائیل را  با نتیجه ۱۳- ۳ شکست داده و به مقام قهرمانی در این تورنمنت دست یابد و با این پیروزی درخشان بر افتخارات پی در پی خود بیفزاید .

 خبر رسیده است که فدراسیون ورزش ایران از این هتک حرمت و توهین به مقدسات  از امت دشمن شکن و همیشه در صحنه پوزش طلبیده است و بلادرنگ هر چیزی که نام و نشان و رنگ و بویی از این تکواندو کار حرمت شکن داشت از بانک اطلاعات مدال آوران این رشته حذف کرد .
این  ورزشکار تا سال قبل عضو تیم ملی تکواندی ایران اسلامی بود و در   بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین نایب قهرمان آسیا شد .

راحله آسمانی که بی سر و صدا به تیم ملی بلژیک پیوسته است در ظرف چند ماه دین و ایمان خود را از دست داده است و بی روسری و .... به میدان میرود . 
 قابل ذکر است که این تکواندو کار پر افتخار توانسته است در این مدت کوتاه سه مدال طلا و یک برنز برای کشور بلژیک کسب کند .
 



تا آنجا که بنده خبر دارم با این عکسهای بی حجاب  این زن شجاع ایرانی آنهم با نامحرم ها و کافران از خدا بی خبر هیچ زلزله ای تا بحال در بلژیک رخ نداده است .