Friday, December 06, 2013

جدیدترین نرخ تن فروشی دختران در خیابان های تهران


 
خبرهای رسیده حاکی از اینست که نرخ تن فروشی هم به نسبت تورم و بالا و پایین رفتن نرخ ارز در ایران اسلامی تغییر میکند و از طرف دیگر به دلیل گسترش فقر و گرسنگی روزانه بر تعداد روسپیان در خیابانهای تهران افزوده میشود و این امر بطور مستقیم بر رشد تصاعدی ایدز و دیگر بیماری های مقاربتی و ناهنجاری های اجتماعی می افزاید ، چرا که بسیاری از مشتریان برای لذت بیشتر خواهان سکس بدون کاندوم میباشند . 
آخرین گزارشات حاکی از اینست که سن تن فروشی در ایران به سن 12 سال تقلیل یافته است . یکی از جامعه شناسان بنام امان الله قرایی مقدم  در سال 1385 گفته بود که دست کم 300 هزار زن خیابانی در تهران زندگی میکنند ، بعضی از جامعه شناسان این آمار را بر اثر فقر فزاینده و بیکاری و اعتیاد در سالهای گذشته حداقل دو برابر قلمداد کردند . 
 آیا این همان بهشت موعودی است که خمینی در آغاز روی کار آمدن و بر مسند قدرت تکیه دادن  وعده داده بود . وعده و وعیدهای خانه مجانی ، نفت و گاز و برق رایگان و دلخوش نبودن به این مقدار و به مقام انسانیت رساندن امت اسلامی  . به راستی  که با دیدن این آمار و ارقام و رسیدن سن تن فروشی به 12 سال و حتی کمتر در سرتاسر این میهن عرق شرم بر پیشانی هر ایرانی مینشیند و بی شک این روند رو به تزاید تن فروشان بموازات فقر و فلاکت اقتصادی که مسبب اصلی آن همین حاکمان نامشروع میباشند تا موقعی که بر مسند قدرت نشسته اند ادامه خواهد یافت و چشم اندازها سیاه و سیاه تر خواهد شد .

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثامن: جدیدترین مکان و نرخ تن فروشی در تهران/هر شب خیابان استاد مطهری (تخت طاووس) بعد از ساعت ۸ شب چهره دیگری به خود می گیرد. تن فروشی در این خیابان در ازای رقمی بین 20 تا 50 هزار تومان صورت میگیرد. بنا بر آمار رسمی پلیس تهران هر روسپی حداکثر ۵ دقیقه از وقت خود را در خیابان منتظر مشتری می ماند. رانندگان ماشین هایی که به سرعت می خواهند خود را به کانون معامله نزدیک کنند عموما در مسیرهای میدان فاطمی، فتحی شقاقی، استاد مطهری (تخت طاووس)، سهروردی و برگشت از شهید بهشتی و مصلای بزرگ و نیمه تمام تهران و خیابان شریعتی بالاتر از سید خندان روبروی پارک کوروش در ترددند. طی دو یا سه ساعتی که در هر کجای این مسیر ۱۰ کیلومتری ایستاده باشی و به دقت خیابان را در نظر بگیری تعداد زیادی خودرو را در حال چرخش به دور محیط این مسیر مستطیلی خواهی دید. این ماشین ها عموما تک سرنشین و یا با یک همراه هستند که با وجود روسپیان زیاد این مسیر شاید ساعتها به دنبال روسپی دلخواه خود میگردند .