Thursday, February 27, 2014

محمد مایلی کهن من داریوش را دوست داشتم ، الان هم دارم


علی پروین بازیکن برجسته تاریخ فوتبال ایران 
در ایران اسلامی رقص و شادی و حتی نام خوانندگان مردمی را بر لب آوردن جرم وحشتناکی دارد


محمد مایلی کهن در برنامه دوشنبه شب 90 در جواب علی دایی که ادعا کرده بود او زمانی تیشرت آمریکایی بتن میکرده است و حالا رنگ عوض کرده و متدین شده است  گفت که خود دایی در هنگام بازی با ازبکستان برای دریافت گرین کارت به آمریکا رفت  و عنوان کرد که من داریوش را دوست داشتم ، الان هم دوست دارم  .

رسانه های حکومتی سخنان مایلی کهن را با جار و جنجال و با تفسیرهای عجیب و غریب به نقد کشیده اند و گفته اند که چرا در رادیو و تلویزیون  مقدس جمهوری اسلامی  ( پشم و شیشه ) از خوانندگان لس آنجلسی یاد کرده اند و آب به آسیاب دشمن ریخته اند .
طرفداران مایلی کهن در عکس العمل به ادعای علی دایی عکسی از او را با اندی در فضای مجازی پخش کردند تا دیگر چنین حرفهایی را نزند و خاموش بماند

بنظر میرسد که بیشتر فوتبالیست های ما بخصوص در گذشته پرونده ارتباط با خواننده های مورد علاقه مردم که هم اکنون از طرف نظام ضد انقلاب محسوب میشوند داشته اند  از ناصر حجازی گرفته تا علی پروین و غلامحسین مظلومی و دیگر اسطوره های فوتبال ایران .
 این رژیم آنقدر پایه هایش سست است که حتی از نام این خوانندگان مردمی عمود خیمه نظامش می لرزد و کسانی که نامشان را به لب بیاورند ممنوع التصویر و تکفیر میکنند . 




آقای مظلومی آقای گل و آرام در یک فیلم بازی می کنند

فروزان ، آشتیانی ، ناصر حجازی ، علی پروین

 اندی و علی دایی
 علی دایی : برخی آدم‌ها هر لحظه رنگ عوض می‌کنند و قبل و بعد از انقلاب تیپ و قیافه‌شان هم تغییر کرده است. خوب است حالا من هم تی‌شرت مارک USA بپوشم ؟

محمد مایلی کهن سمت راست ایستاده

من هیچ‌وقت جانماز آب نمی‌کشم. من با کفش هم نماز شکر نمی‌خوانم. آن عکس برای ۳۷ سال پیش و قبل از انقلاب بوده؛ روی پیراهن من هم نوشته شده کالج کالیفرنیای آمریکا. آن زمان رژیم شاهنشاهی بود و همه زیر بلیط آمریکا بودند، پوشیدن این پیراهنی چه مشکلی داشت؟ اما بعد در این مملکت انقلاب شد و ایشان  بازی ایران با ازبکستان را تعطیل کرد تا برود تابعیت آمریکا بگیرد 

وای خدای من. الان با این حرفی که زدی باید شب بروم خانه و خودکشی کنم. پسرم، من مگر کشته و مرده اینم که تو تلویزیون باشم؟ من یکسری باور دارم که پای اعتقاداتم هستم. حرف هایم را هم زدم. بدون ترس هم زدم. پای عواقبش هم هستم

از مصاحبه مایلی کهن با خبر آنلاین


تقریبا تمامی ستارگان دنیای فوتبال با دوست دختر یا زن و بچه ها نیمه عریان در سواحل دریا ظاهر میشوند و در آن کشورها  تابویی محسوب نمیشود و آب از آب تکان نمیخورد . تنها در ایران اسلامی با فرهنگ آخوندی و لجن آلودش است که تا یک فوتبالیستی را با یک دختر بدحجاب می بینند ، جار و جنجال به راه می اندازند که هتک حرمت  شده است و  باید از درگاه خدا و نایبش پوزش بخواهد . به راستی که  این فرهنگ عقب مانده و قرون وسطایی در جامعه ورزشی تاسف بار است . 

رونالدو


مسی و همسرش در سواحل دریا
 اینیستا و همسرش