Friday, February 21, 2014

حسن شریعمتداری صادق هدایت آدم کثیف و شاملو نازی بود



این حسن  شریعتمداری انگار که جز کثافت و لجن  از دهانش بیرون نمی آید و هر گاه که حرف و حدیثی نقل میکند باید تا فرسنگها در و پنجره ها را بست تا از گند آزار دهنده و مسموم دهانش در امان ماند .
این مدیر مسئول فحشنامه کیهان در جمع چماقداران بسیج دانشجویی  سراسر کشور که بدون کنکور و برای سرکوب آزاداندیشان  وارد دانشگاه شده اند گفت که صادق هدایت شرف قلم ایران زمین :
« آدم کثیفی » بود و شاملو هم جاسوس نازی .
 
معلوم است که این شاعر و این نویسنده بزرگ در اشعار و نوشته هایشان آب را درست در  همان نقطه ای ریخته اند که میسوزد * و آه از نهاد این بوزینگان پشمالوی رژیم ضد ایرانی در آورده اند که اینچنین جیغ و فریاد و داد و هوار براه  انداخته اند .
و باز این جار و جنجالها بیانگر اینست که هنوز که هنوز است این فرزانگان و ستارگان ادب فارسی در کهکشان این میهن زنده اند و اگر چه جسمشان در زیر خاک رفته است روحشان اما هنوز که هنوز است با اشعار و نوشته هایشان با این نظام اهریمنی و پلید می جنگد و خواب خوش را بر آنها حرام میکند .

اعتراضات مردم ایران بر خلاف سال 57 که ادبیاتش از طیف چپ و انقلابات معاصر ریشه میگرفت امروز اما بیشتر ریشه در فرهنگ و سنن همین آب و خاک دارد . جوانان به ادبیات مردمی شاعران و نویسندگان همین مرز و بوم مسلح شده اند و همین امر ترس و هراس این آخوندهای با عمامه و بی عمامه را صد چندان کرده است ،  چرا که ایرانیان بر آنند که یک تصفیه حساب تاریخی که بیش از 1400 سال است هنوز حل و فصل نشده است با این جانیان بکنند و برای ابد دستان دینی را که در حمام هایی از خون مردم بی گناه و تجاوز و کشتار در این میهن گام گذاشته است از سیاست جدا کنند .
 اشتیاق بی پایان جوانان به صادق هدایت و اشعار و نوشته های شاملو منعکس کننده همین نظر است . این بزرگان شعر و ادب فارسی بخصوص صادق هدایت آخوندها و تراوشات فکری آنها را  خوب و بطور دقیق شناخته بود و بر همین اساس بر خلاف نویسندگان بزدلی که در پر و پاچه آخوندها جا خوش کرده اند و نان دریوزگی میخورند آنهم قبل از اینکه این نظام وحشت و خون سر کار بیاید . کثافات درونشان را که در اندیشه های قرون وسطایی و عقب ماندشان متجلی میشد به مردم عرضه کردند و بر همین اساس این مسلمانان روشنفکر !؟ کینه عمیق و بی پایانی نسبت به او پیدا کرده اند . از جمله آقای گرمارودی شاعر دربار خامنه ای او را چندی پیش بی شرف نامید که ایرانیان از زن و مرد و کوچک و بزرگ  جوابش را با تو دهنی و بصورت گسترده دادند ، و نشان دادند که در برابر توهین به سمبل های این آب و خاک خاموش نخواهند نشست و پاسخ مناسب را روزی به این غلامان حلقه بگوش درگاه استبداد خواهند داد .

باش تا نفرین دوزخ از تو چه سازد
که مادران سیاه پوش
داغ داران زیباترین فرزندان آفتاب و باد
هنوز از سجاده ها
سر بر نگرفته اند ”

* - نقل از احمدی نژاد رئیس جمهور دروغگوی جمهوری آخوندها