Saturday, February 08, 2014

روی از من مپوشان مادرم




شرمگین نباش مادرم ، روی از من مپوشان این تو نیستی که باید خجالت بکشی ، این جمهوری اسلامی و خمینی زاده های  میلیونر جاکش دور و برش هستند که باید خجالت بکشند .  

شرمگین نباش خواهرم ، اگر چه زن را در این نظام ضد زن و مردسالار به اعماق قرون وسطی و دوران بربریت پرتاب کرده اند و تنها برده ای در رختخوابش محسوب میکنند .  این تو نیستی که باید خجالت بکشی  این خامنه ای و اوباشان دور و برش هستند که باید خجالت بکشند که نان را از سفره ات  میدزدند و با میلیاردها پول غارت شده نفت برای قصاب اسد برای کشتن و قتل عام مردم  آزدایخواه میفرستند یا حزب الله لبنان یا اعمال تروریستی در خارج و سرکوب بیرحمانه ملت به جان آمده  ایران .

شرمگین نباش . روی از من مپوشان بگذار جهان ببیند که وعده و وعیدهای خمینی بجز دروغ و دونگ جز چوبه های دار ، جز سنگسار ، جز دست و پا بریدن ، جز زندان و شکنجه و تجاوز ، جز تحقیر یک ملت سر افراز و فقر و گرسنگی و سرکوب  نبوده است ، بگذار جهان ببیند که هزاران هزار کودک گرسنه با اینهمه ثروت های بی پایان طبیعی  گرسنه سر بر بالین میگذارند و ماه و سال رنگ گوشت را نمی بینند و حال اینکه خود این آخوندها در قصرهای آنچنانی زندگی میکنند و با ماشین های ضد گلوله به سیر و سیاحت میروند و در حالی که شکم هایش از فرط پرخوری تا بیضه هایشان پایین آمده است مردم را وعده مرغ و کباب در بهشت میدهند .

و اما ننگ و نفرین بر آنان که در خارج و داخل شمشیرهای این نظام آدمکش و غارتگر را صیقل میدهند و با نکبتی که به آن دچار گشته اند مردم را به حمایت از آخوندی دیگر از تخم و ترکه و شجره همین آدمکشان میخوانند و حال آنکه میدانند این عمامه بسر جز عروسکی در دستهای منحوس ولایت فقیه نیست و بدون اجازه او بند  تنبان خود را در مستراح باز نمی کند و لب به آبی نمی زند .
لعنت و نفرت مردم کردستان که در خون خود پرچم شرف و عزت خود را پاس میدارند بر شما باد . نفرین مردم به جان آمده سرزمین ستار دلاور و  مردم بلوچ که در زیر بیرحمانه ترین سرکوب ها و فقر و گرسنگی از مبارزه علیه بی عدالتی دست نمیکشند و مردم در زنجیر سراسر ایران بر شما باد که نانتان آغشته به خیانت است ، کلامتان حمایت از جنایت و جانیان . و شرم بادتان ای بی شرمان که شرافت انسانی خود را به بهای تکه استخوانی که پیش تان می اندازند میفروشید و مانند سگان هار مست از خون گرسنگان دم تکان میدهید و بر عمر حاکمیت ننگین و غیر مشروع آخوند می افزایید .