Friday, February 21, 2014

باز هم این زن بی حجاب در مقابل عکس رهبران جمهوری اسلامی



گرفته از سر اشتون روسری را
نمایان کرده آن زلف پری را
ظریف آسیمه سر پشتش شتابان
رساند تا سلام رهبری را

باز هم این زن بی حجاب به احکام و قوانین اسلامی آنهم در مقابل عکسهای بنیانگذار نظام یعنی خمینی و نایب امام زمانش خامنه ای دهن کجی کرد و به ریز و درشت نظام از عمامه دارهای سیاه و سفید تا بی عمامه های مفتخوارش پس گردنی زد و توهین کرد .

آیا نظام آنقدر زهوار در رفته و فشل شده است که هر کسی که از راه میرسد باید پس گردنی بهش بزند و اشکش را در آورد آنهم در زمانی که هنوز چند روزی از هتک حرمت به نوامیس جمهوری اسلامی توسط  آن زن یعنی وزیر خارجه ایتالیا در مملکت اسلامی با موهای افشان  و بلوندش که آه از نهاد هر بنی بشری در می آورد در فرودگاه تهران نمیگذرد و جای پایش خشک نشده است .

به گزارش جام نیوز؛ قوانین جمهوری اسلامی از جمله "حجاب" در اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی هم برقرار است و حتی برای شرکت در جشن‌هایی که سفارتخانه‌ها برگزار می‌کنند باید حجاب رعایت توسط مدعوین رعایت شود.

انتشار عکس‌های بدون حجاب اشتون و معاونش در سفارت جمهوری اسلامی در وین، به سخره‌گرفتن قوانین نظام تلقی می‌شود و از وزارت امور خارجه که متأسفانه در مقابل یاوه‌گویی‌های سران آمریکایی سکوت را ترجیح می‌دهد انتظار می‌رود در این مورد حداقل واکنشی نشان دهد .

معلوم است وقتی آقای ظریف آنگونه رقص بابا کرم با سرکار خانوم  اشتون میکند ، در دفعه بعد نه تنها او روسری که زبانم لال پیراهن و زیر پیراهنش را هم برای پیشبرد مذاکرات و خدمت به امت اسلامی در می آورد  .