Tuesday, April 22, 2014

یک زن لخت و عور در چهار راه طالقانی شهر کرج



پیاده روی یک زن لخت و عور اوضاع و احوال شهر کرج را قمر در عقرب کرده است و خشم و غضب سربازان بدنام امام زمان یعنی همان حزب اللهی های خرمقدس را بر انگیخته است .
میگویند که این زن به پیروی از فمنیست های غربی و دهن کجی به نظام اقدام به این عمل کرده است . جالب اینجاست که مردم کرج با این عمل انسانی برخورد کردند و بر خلاف گرگهای هار نظام ،  بیخیال از کنار این موضوع گذشتند و هیچ واکنشی از خود نشان ندادند . 

 
سایت محلی « کمال مهر » گزارش کرده این زن عریان شامگاه سه‌شنبه (۲۶ بهمن) با کیفی بر دوش خود در معابر و خیابان این منطقه پیاده روی کرده است .

شاهدان عینی به این سایت گفته‌اند مردم با دیدن این صحنه هیچ عکس‌العملی از خود نشان ندادند .

به گزارش خبرگزاری بسیج٬ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان البرز نیز با صدور بیانیه‌ای تند به اقدام این زن نا‌شناس واکنش نشان داده است.

این مرکز با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه ایران و سیاست‌های فرهنگی دولت اعلام کرده «مسئولان تا کی می‌خواهند با فرار از اقدام قاطع، کام ایادی شیاطین جامعه را شیرین کنند ؟» .

در این بیانیه به مقام‌های مسئول هشدار داده شده «کار را به جایی نرسانند که مردم متدین خود وارد عمل شوند و حقوق شرعی خویش را مطالبه کرده و مسئولان را به چالش کشند .