Wednesday, April 30, 2014

حمله به خودروی الهام چرخنده




الهام چرخنده بازیگری که چندی پیش در تلویزیون آخوندها بجای اینکه به مردم ایران عید نوروز را تبریک بگوید ، بی مقدمه شروع به خایه مالی از نظام و رهبرش کرده بود . جواب خود را گرفت . آن هم از طرف کسانی که نان و نمکشان را خورده بود و به به سینه شان رو در رو خنجر زد .
این عکس العمل ها نشان میدهد که مردم در برابر خودفروشان و حامیان جنایتکارانی که دستشان از خون شریف ترین فرزندان این آب و خاک آلوده است  خاموش نخواهند نشست ، بخصوص که اگر خود را « هنربند » هم بنامند
.


به گزارش عرش نیوز، الهام شرخنده چندی پیش در یک پیام نوروزی عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت، (فیلم زیر) همین مسئله باب جدیدی برای حمله به این بازیگر را از سوی معاندین باز کرده است.

پس از آنکه چند سال قبل شهاب حسینی و پروانه معصومی دو بازیگر مطرح سینما در دیدار با رهبر انقلاب صحبت کرده بودند و چندی پیش نیز مریلا زارعی، بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی کیا به دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی ادای احترام کردند، این بار الهام شرخنده بازیگر زن سینما در اقدامی قابل تقدیر در برنامه زنده تلویزیونی سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. تبریکی که برای خیلی ها دلچسب بود و البته برخی هم این عرض ارادت را برنتافتند و دستاویزی کردند برای حمله به این هنرپیشه زن سینما.

این حرکات ارزشی، واکنش های متفاوتی را نیز به دنبال داشته است که از تحسین و تمجید (البته کمتر!) بوده است تا تخریب و چسباندن انگ هایی چون چاپلوسی از سوی مخالفان و البته در این میان رسانه های ضد انقلاب نیز بیکار ننشسته اند. حتی چندی قبل عده ای نیز اقدام به شکستن شیشه های ماشین این هنرمند کرده اند. تاجایی که خود خانم شرخنده در صفحه اینستاگرام شون با دلی شکسته از این واکنش ها متنی را قرار داده اند .