Monday, November 17, 2014

دادستان قزوین مردمی را که برای مرتضی پاشایی تجمع کرده بودند ضد انقلاب نامید


تجمع گسترده مردم برای مرتضی پاشایی  رژیم را به وحشت افکنده است
مردمی که به جای صلوات هورا میکشیدند و دست میزدند

جمهوری اسلامی 35 سال خود را به آب و آتش می زند تا فرهنگ ارتجاعی و عهد بوق خود را با صدها هزار آخوند و دعاخوان و رمال و تیغ به دستان امر به معروف و نهی از منکر و اسیدپاشان به زور به مردم حقنه کند اما بر عکس می بیند که مردم به جان آمده  روز به روز از این رژیم اهریمنی و ضد ایرانی رویگردان میشوند و فرهنگ قرون وسطایی اش را پس می زنند . این مردم بخصوص نسل جوان در نیمه دوم قرن بیست و یکم دیگر اباطیل و خرافات یک مشت ملا و مفتی را نمی پذیرد و میخواهد آزاد و شاد باشد و از این جهت از هر فرصتی استفاده میکند تا خواسته خود را بیان کند حتی در مراسم خاکسپاری .
 
ببینید آخوند اسماعیل صادقی نیارکی در باره ابراز احساسات و عواطف انسانی مردم از مرگ خواننده ای جوان چه وحشتی میکند و مثل همیشه آن را به اسرائیل  و آمریکا و ضد انقلاب داخل و خارجی  نسبت میدهد .  او بخوبی میداند که مردم تا چه اندازه از این رژیم متنفرند و هر فرجه ای میتواند پیش درآمدی باشد تا آتش زیر خاکستر خشم آنها  دوباره شعله بر کشد و به خیابان بریزند .
 


 به گزارش شاخص shakhesnews   آخوند اسماعیل صادقی نیارکی در گفتگو با خبرنگار شاخص با اشاره به درگذشت مرتضی پاشایی، خواننده جوان ایران اظهار کرد: این خواننده جوان توانسته بود با هنر خود نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند.
صادقی نیارکی با اشاره به فراخوانی های اخیرجهت تجمعات نا متعارف در قزوین ابراز داشت: متاسفانه تعدادی از افراد سودجو با سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم و طرفداران این خواننده جوان، اقدام به تجمعات غیر قانونی کرده و سعی بر برهم زدن نظم اجتماعی دارند.
وی با اشاره به مردمی نبودن این اقدامات بیان کرد: این فراخوانی های گسترده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که این عمل سازماندهی شده بوده و توسط افراد ضد انقلاب داخلی و خارجی هدایت می شود.
دادستان قزوین به همه دوستداران این هنرمند توصیه کرد تا فریب افراد فرصت طلب را نخورده و با جدا کردن خط و مشی خود از این افراد، بهانه را از دست دشمنان مردم بگیرند.
وی هشدار داد: مسئولین امنیتی استان قزوین نیز با تمام افرادی که با سوء استفاده از نام این هنرمند جوان، قصد مخدوش کردن امنیت اجتماعی را داشته باشند، برخورد جدی خواهند کرد .



 دفن شبانه پیکر زنده یاد مرتضی پاشایی در شامگاه یکشنبه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا از ترس تجمع مردم