Friday, November 07, 2014

جنگ و دعوای دو کشور بخاطر پستانهای این ملکه زیبایی


ماریا زارینگ من به وطنم و پستانم افتخار می کنم

 به نوشته میل آنلاین رسانه های اوکراین روسیه را متهم می کنند که با انتخاب ماریا زارینگ با دو پستان زیبایش به عنوان ملکه زیبایی قصد تحقیر این کشور را دارند .
ماریا زارینگ که دو پستان بزرگ طبیعی دارد در شبه جزیره کریمه متولد شده است همان منطقه ای که پس از سرنگونی دولت اوکراین و حضور ارتش روس ، پس از همه پرسی ، به روسیه پیوسته است .

این جار و جنجالها در حالی است که ماریا زارینگ  Maria Zarring ملکه زیبایی روسیه که در مسکو زندگی میکند اعلام کرده است که به سیاست اهمیتی نمی دهد و به  پستانهای درشتش و به لقبی که به دست آورده و وطنش افتخار میکند .


خرافه امیدوار است و دعا میکند که این تنش ها بین اوکراین و همسایه دیوار به دیوار کشور ما بر سر پستانهای ملکه زیبایی  با عث زلزله در ایران نشود . چرا که بارها و بارها ائمه جمعه  طبق روایات و احادیث اعلام کرده اند که پستانها باعث زلزله میشوند . بخصوص این پستان های بزرگ و زیبا و عریان ماریا زارینگ که یکی از دلایل اصلی انتخابش به عنوان ملکه زیبایی در روسیه محسوب میشود .


لازم به ذکر است که امام جمعه اصفهان و نماینده آیت الله خامنه ای در این شهر « اسیدپاشی » را بهترین  راه دفع زلزله و دیگر بلایای اینچنینی دانسته اند .