Saturday, February 22, 2020

شورشی - مهدی یعقوبی




 فصل دوم

انسانها از لحظه تولد آرزوهای دور و دراز و رنگینی در سر دارند.  این آرزوها به اعماق قلب هایشان در فراز و نشیب زندگی و تاریکی ها نور امید می بخشد و بر لبهایشان لبخند. آدمی در آغاز که چشم به این جهان می گشاید  پیرامون خود را سیاه و سفید می نگرد و ساده و رویایی . اکثریت قریب به اتفاق انسانها در سمت باد و در مسیر خودبخودی رود  زندگی  تن می سپارند و رضا به داده میدهند و تشکیل خانواده .عده ای ثروتمند می شوند و کامیاب و عده ای سرخورده و مایوس و زانوی غم در بغل میگیرند و برای رهایی از مصائب زندگی به افیون پناه میبرند .، عده ای هم سردرگم و سرگردان گناه عدم موفقیت خود را به گردن زمین و زمان می اندازند.
عده ای اما بسیار اندک، خوشبختی را در مسیری دیگر میجویند. آنها در فراز و فرود زندگی همرنگ جماعت نمی شوند و بر ضد وضع موجود و در راه زندگی بهتر آستین ها را بالا میزنند. آنها بر خلاف جهت باد حرکت می کنند و به جای لعن و نفرین به این و آن خطر میکنند و دل را میزنند به دریا. سختی های زندگی و رنج و دردهای بی پایان را به جان میخرند اما نه برای آن که شغل و مقامی بدست آورند و یا ثروتی به چنگ بزنند و باد به غبغب بیندازند. بلکه در راه آرمانهای والای انسانی. این آدمها شرف و آبروی زمین هستند که با هیچ گنجی در جهان قابل قیاس نیستند.


1 comment:

  1. Do you understand there's a 12 word sentence you can speak to your partner... that will trigger intense feelings of love and impulsive attraction to you deep within his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, please and look after you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Response

    This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him work harder than before to take care of you.

    Matter of fact, fueling this influential instinct is so essential to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will instantly notice him expose his soul and heart to you in such a way he haven't expressed before and he will recognize you as the one and only woman in the universe who has ever truly fascinated him.

    ReplyDelete