Saturday, August 14, 2010

خطبه های نماز جمعه




خطبه اول :
مسئله امروز جهان اسلام و دغدغه های ما ،  قبل از اینکه آمریکا یا سران فتنه باشند ، ای امت همیشه در صحنه « سگ » است .  سگ نجس است . امروز در کوچه پس کوچه های تهران ، در سواحل دریای مازندران ، در شهر آبادان ، سیستان و بلوچستان مشاهده میشود که مذکر و مونث سگی را در دست گرفته اند و پاکوبان و دست افشان راه می روند .
چرا عبرت نمی گیرید . یک لحظه  به قیافه احمد جنتی نگاه کنید .  درست میگویم آری نگاه کنید .  این رییس شورای نگهبان روزی به شکل آدم بود و بر اثر ندیده گرفتن احکام فقی امروز شکل سگ به خود گرفته است .
جوانان من هشدار میدهم  ، بسیجی های مخلص  ، سربازان گمنام امام زمان ، این هذیان گویی بر اساس گرما و تشنگی و روزه داری نیست . همین دیروز در خواب مردی را دیدم که درست در روز عروسی به دلیل ارتداد و داشتن سگ و انکار خدا و رسول خدا تبدیل به سگ گشته است . اگر باور نمی کنید من عکس او را با خودم آورده ام . به خدا دروغ نمی گویم  . به امام سیزدهم قسم  ،

آهای کافران ، آهای مرتدان ، آهای رییس جمهور آمریکای جنایتکار ، از این عکس  درس عبرت بگیر ، روزی درست در لحظه صیغه یا عروسی شما هم در روبروی عروس تان تبدیل به سگ میشوید . از بول و غائط و نجاسات حذر کنید .  این حکم را سید علی گدا نگفته است این حکم از طرف خدا نازل شده است .
امروز دانشمندان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته فهمیده اند که دلیل اصلی کوری در کودکان معاشرت با سگ است .  در کتاب علل الشرایع تالیف شیخ الصدوق آمده است : سگ از آب دهان شیطان خلق شده است . در ظرفی که سگ آشامیده است هزار بار بشویید تمیز نمی شود و دچار تینیا ایکینوسکوس که کرم خطرناکی است میشوید . کرمی که باعث طلاق در خانواده ها میشود . کرمی که علت اصلی بیکاری میلیونی در ایران است . شما را دچار سکته زودرس میکند یا مجبور میکند که واجبی بخورید . آری این کرم انسان را پس از چندی تبدیل به خوک میکند و در آخر رسوای عام و خاص میشوید و مانند رحیم مشایی اطلاعات ناموسی نظام را بر باد می دهید و بجای امت اسلام ، ایران  در برابر جن و انس می گویید  .
تا یادم نرفته است بگویم ، این خلق و خوی سگی را یکبار من در خطبه های نماز جمعه از چهره  حجه الاسلام  احمد خاتمی دیدم که با اجماع فقهای عظام او را یک نجس العینی لقب دادند و او هنوز هم که هنوز است شرم نکرده است و جای مرا در نماز جمعه پر کرده است . این هم مدرک آن تا نگویید که استغفرالله دروغ میگویم
اسلام سوپر مارکت نیست که انتخاب کنی چه جنسی را برداری و چه جنسی را برنداری . وقتی مسلمان باشی باید قرآن و احکام  آن را صد در صد قبول کنی  ،  و گرنه مانند عکس فوق مسخ میشوید .
امروزه از روزنامه ها خبر میرسد که مردم این نجاست را خرید و فروش میکنند . من از این خبرها آتش گرفتی و همین الان که خطبه برایتان خواندی در خشتک خود ریدی و حتی حرف زدن خود را فراموش کردی و چرند و پرند گفتی  ، این برای آنستی که یک نفر از نماز گزاران سگ در خانه داشتی و کرم روده گرفتی و بر من اثر کردی 
دیروز بنده در اینترنت یک عکسی دیدم که یک زن جوان و بی روسری با سگی لب میداد و با دیدن این عکس منی از من خارج شد و حالت استمنا در من رخ داد که من فی الفور به رساله امام مراجعت کردی که نوشته بودی که بنده پس از چندی تبدیل به بوزینه میشوی که  بیدرنگ توبه کردم  .         ای جوانان دنبال کامپیوتر نروید که مثل من روزه تان مبطل میشود . 
توبه کنید مردم اگر توبه نکنید سینما زیاد میشود . جنتی ها تولید مثل شان صد برابر میگردد و دهانم لال صیغه ها ممنوع میگردد . توبه کنید توبه 




No comments:

Post a Comment