Monday, August 23, 2010

جنگ یک نعمت الهی است


در حالی که از مدتها قبل کمیسیونی برای شناسایی امام زمان توسط موساد و سازمان کثیف جاسوسی آمریکا موسوم به سیا شکل گرفته است و به صورت آشکار اعلام کردند که بدنبال امام زمان هستند و گفتند که شاید او سید خراسانی امام خامنه ای باشد زیرا در جوانی در خراسان بوده است .
در حالی که آمریکای جهانخوار توسط ژنرالهای فکسنی ما را تهدید به جنگ میکند و هزاران خط ونشان میکشند .  در حالی که اسرائیل شمارش معکوس برای حمله به خاک مقدس اسلامی را آغاز کرده است .  در حالی که قطعنامه دان سازمان ملل متحد هنوز پاره نشده است . این روزها عده ای که در اطراف سران فتنه جمع شده اند  ، نغمه دموکراسی سر میدهند . مثل اینکه فراموش کرده اند که اینجا سرزمین اسلام است . مثل اینکه فراموش کرده اند که ما در مقابل افرادی که توهین به مقدسات اسلامی با کلمه آزادی میکنند . دست قطع میکننم . چشم از حدقه در می آوریم . چوب در آستین آنها فرو میکنیم .

 شما با کلمه آزادی اعلام جنگ به اسلام داده اید .  بقول آیت الله شیخ فضل الله نوری :  « ای بی شرف ، ای بی غیرت می گویی من با مجوس و ارمنی و یهودی برابر و برادرم . چرا این کلمه قبیحه آزادی را سر میدهی . بنای قرآن بر این است که آزادی نباشد » . 
در کجای جهان نام یک خیابان را شهید چهار دولی گذاشته اند .
در کجای جهان گشت های مخوف ارشاد را مشاهده میکنید .
در کجای جهان فوق دکترای جن گیری ، دکترای رمالی  ، فوق تخصص مهدی شناسی ، دکترای علوم حدیث ، لیسانس دعای باران  ، اساتید در رشته مداحی ، تخصص در عفاف و حجاب  میدهند .
در کجای جهان در تظاهرات ساندیس میدهند .
در کجای جهان مهندس جاده سازی برای سهولت عبور امام زمان  ، در زمان ظهور وجود دارد .
در کجای جهان وزیران مدرک تحصیلی در رشته شب اول قبر و نکیر و منکر ، حمله حیوانات وحشی و وحشت از تنهایی در قبراز آکسفورد دارند .
در کجای جهان رهبر مستقیم با خدا رابطه دارد .
در کجای جهان یک  آیت الله گفته است که در ماه مبارک رمضان دست بردن در فرج زن روزه را مبطل نمی کند .
در کجای جهان با آخرین تکنولوژی یعنی واجبی اعدام میکنند .
در کجای جهان رییس جمهورش « آن ممه را لولو برد » با سربلندی استفاده میکند .
ما در آفریقا در حال احداث دانشگاه بین اللملی آخوند شناسی هستیم . 
ما صادرات آفتابه را در قرون آینده به حداکثر خواهیم رساند .
ما در پنهان مشغول ارسال تجربه های کهریزک به رهبران جهان اسلام هستیم . ما در خفا در حال صدور جن و رمال در کشورهای غرب هستیم .
در حوزه های علمیه روزو شب عرقریزان در بحث کشاف در باره علم لواط و اشعه ای که موی زن در آلات تناسلی مرد ایجاد میکند هستیم .
راستی فکرش را بکنید اگر اوباما اصل صیغه را قبول کند در دنیا چه اتفاق خواهد افتاد . تمام بی بند و باری های اخلاقی و جنسی در غرب حل میشود . فکرش را بکنید اگر هر رییس جمهور در غرب به جای یک فرست لیدی ده فرست لیدی با مقنعه و چادر مانند آیت الله های ما داشته باشد دین مبین اسلام چه آسان بدون جنگ و خونریزی جهانگیر میشود .
ما با چنگ و دندان بر آن هستیم که این شعار را عالمگیر کنیم .

 به استکبار جهانی بگویید که بقول امام راحل جنگ یک نعمت است . ما چشم فتنه را در می آوریم .
ای مسلمین جهان در هر کجای جهان هستید خانه نخرید ما به شما خانه میدهیم . آب و برق را مجانی میکنیم . ما  در زیر بار صیغه ها خفه شده ایم و در حال صدور آن به اقصی نقاط جهان از امارات و هند و پاکستان سیل زده تا افغانستان محروم هستیم . صبر داشته باشید به گفته رهبر معظم به گردن هر یک از شما یک آفتابه خواهیم آویخت .

No comments:

Post a Comment