Monday, August 23, 2010

تبلیغ برای حیوانات خانگی با توجه به استفتا یک آیت الله ممنوع شد .

سایت خبر آنلاین  : مدیر کل دفتر تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی اعلام کرد چاپ و انتشار آگهی های مربوط به نگهداری ، خرید و فروش ، غذای حیوانات خانگی ممنوع است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت علیرضا کریمی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب افزود : « با توجه به استفتایی که از دفتر یکی از مراجع در این زمینه به عمل آمده است ، چاپ و انتشار آگهی های مربوط به نگهداری ، خرید وفروش ، غذای حیوانات خانگی به ویژه سگ و گربه در آگهی نامه ها و سایر رسانه ها شرعا دارای اشکال و ممنوع است » .
کریمی اظهار داشت : « از این رو ضرورت دارد به استناد بند الف ماده 12 آیین نامه فعالیت های تبلیغاتی ، رسانه های مختلف از پذیرش ، چاپ و انتشار آگهی های فوق الذکر خودداری نمایند » .


رقص زن و مرد در هشت فرهنگسرا
با اجرای مراسم یکی از جشن ها در فرهنگسرای کودک شیراز زمانی شکل غیر اخلاقی به خود گرفت که رقص زن و مردی در این فرهنگ سرا برای معاونت فرهنگی شهرداری شیراز درد سر ساز شد .
مظفر مختاری رییس شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران با تقدیر از هشیاری امت حزب الله شیراز در مواجهه با رفتارهای غیر اخلاقی که گاهی در مکانهایی مانند فرهنگسرا ها رخ میدهد ؛ اظهار داشت : عکس العمل نمازگزاران و امام جمعه شیراز در مورد رفتارهای زننده  و شرم آوری که در فرهنگسرای کودک شیراز رخ داد در روز گذشته قابل تقدیر است . 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت : عملکرد لهو لعب این گروه در حالی مورد انتقاد قرار گرفت که متاسفانه مطلع شدیم این گروه هنری در هشت فرهنگسرای متعلق به شهرداری اقدام به اجرای این برنامه کرده است .
                                                                                  سایت حکومتی البرز

No comments:

Post a Comment