Monday, August 16, 2010

روزه خواری


ایهاالناس روزنامه های صهیونیستی این روزها شروع به تبلیغات شرم آوری علیه اسلام و ولی امر مسلمین جهان کرده اند .  در حالی که ارتش بیست میلیونی امام راحل در کوچه پس کوچه ها بسیج شده است تا جلوی روزه خواری را با مشت آهنین بگیرد  و روزه خواران را به سزای اعمال خود برساند  . دشمنان به حربه های جدیدی متوسل شده اند . یعنی حربه خطرناک سکولاریسم که از منافقین بی سلاح  نیز خطرناکتر است .
هنوز قلب حزب اللهی ها از هتک حرمت دوچرخه سوارانی که شامپاین در دست گرفته و در برابر بد حجابان به آن عمل قبیح دست زدند خون بود که خبر رسید که علی کریمی همان فوتبالیستی که در مسابقات تیم ملی مج بند سبز را در هر دو دست خود گذاشته بود در حضور اعضای تیم فوتبال استیل آذین که خودشان همگی در حال خوردن چلوکباب بودند  از قمقمه آب نوشید و شعائر اسلامی را به پوزخند گرفت . 
خوشبختاته خبر در سطح جهان پیجید و حتی اوباما با شنیدن این خبر در اولین روز افطار دچار استفراغ شد وتا صبح بالا آورد و نتوانست سحری بخورد . اما بهر صورت به خبر چینان تیم استیل آذین تبریک گفت . 
کریمی بداند که او نیز مانند سران فتنه در لیست سیاه قرار گرفته است و در شرایط لازم  ، که آب از آسیاب بیفتد سزای عمل خود را با آفتابه ای به گردن در کوچه خیابانهای تهران خواهد گرفت . 

مردم ،   روزه خواری حتی در خانه ها از نظر شرعی حرام است و از مصادیق جرایم مشهود و قابل تعقیب است .
برای نمونه همین امروز ، در خیابان اردبیلی نرسیده به کلانتری 161 ولنجک ماموران کلانتری به بهانه روزه خواری جوانی را به زیر مشت و لگد گرفتند و در حالی که خود روزه داشتند با فحش ناموسی و بد و بیراه ، او را کشان کشان به سوی قلب تپنده جمهوری اسلامی یعنی کهریزک بردند . تا با استعمال باتون قدرت اسلام را به او و جهان غرب  نشان دهند .

راستی دشمنان امت اسلامی چه خیال میکنند . آیا فکر میکنند که شورای نگهبان احمق است . آیا خیال میکنند ائمه جماعت که حتی شبهای ماه رمضان را به جماع میگذارنند در برابر این جنایات خاموش می نشینند . 
ناجا با تمام قدرت در صحنه آماده است و این همه بسیجی و لباس شخصی ها و سربازان گمنام و جاسوس امام زمان و ارتش تا به دندان مسلح و هزاران ارگان دیگر 24 ساعت به حالت آماده باش در آمده اند تا حتی با حمامهای خون  هم که شده از این فریضه اسلامی دفاع کنند .


دشمنان چه خیال کردند . آیا گمان میکنند که اینجا هلند است که بی چادر و روسری در خیابانها قدم بزنند و آب از آب تکان نخورد . آیا گمان میکنند که اینجا سوئد است که مشروب آزاد باشد و نوشندگان الکل بدون مجازات و شلاق و شکنجه راست راست در خیابانها بگردند . آیا گمان میکنند که اینجا کشور استعمار پیر انگلستان است که زن با مرد ی که ازدواج نکرده است همبستر شود و سنگسار نشود . زهی خیال باطل ، اینجا سرزمین مهدی موعود ، اینجا سرزمین جمکران ، اینجا قلب اسلام است .  ما صد تا صدتا اعدام میکنیم . 
به آنجای اجداد خود خندیده اند که میگویند « لااکراه فی دین » آیا دایناسورهای حوزه قوم بهتر قرآن را تفسیر میکنند یا آنهایی که دهانشان بوی شیر میدهد .
ما اقلیت مذهبی در ماه مبارک رمضان نداریم . آنها مجبورند ،  و نباید حتی در خانه هایشان تظاهر به روزه خواری نمایند . هر صدایی جز صدای قران مزاحمت صوتی میباشد . عذر شرعی قبول نمی کنیم . جنگ نرم از جنگ با صدام دیکتاتور بدتر است . ما بقول آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری با آزادی دشمنیم . با مساوات و برابری دشمنیم . 
امروز روزه خواری آزاد میشود . فردا مطبوعات ، پس فردا روسری بی روسری و در نهایت این سبزهایی که امروز کروبی و موسوی را حلوا حلوا میکنند دوران طلایی امام را منکر میشوند و از خون زندانیان سال 67 سئوال میکنند .
ما گفتیم و باز بقول رهبر « جان گوز » تکرار میکنیم . حکومت اسلامی با خون زنده است . خون 


No comments:

Post a Comment