Wednesday, August 25, 2010

جنگ نرم با نصب مستراح فرنگی در ام القرای جهان اسلام


آهای امت همیشه درصحنه ، دشمن دوباره به فرهنگ اسلامی ما شبیخون زده است . این بار جنگ نرم گستاخانه تر از هر زمان دیگری شروع شده است به حدی که اعتراض مسلمانان در اقصا نقاط جهان از طالبان گرفته تا شیفتگان امام خامنه ای در لبنان و  کشورهای مسلمان افریقایی را بر انگیخته است .
از خبرها چنین بر می آید که دسته دسته مردم از حوزه های فیضیه قم در ساعات اولیه صبح به خیابان ریخته اند و با شعار : مرگ بر توالت فرنگی انزجار خود را از سران فتنه نشان داده اند . 
آیت الله احمد جنتی در نماز جمعه از کمکهای 30 میلیاردی غرب به سران فتنه برای گسترش توالت های فرنگی آه و فغان سر داده است . او در بخشی از سخنان خود با زبان روزه  چنین گفته است : « ای بی غیرتها ، ای بی ناموسها آیا گمان میکنید که ما با این هتک حرمت شما صحنه را خالی میکنیم و از مستراح های غربی استفاده خواهیم کرد . آیا گمان میکنید که ما آنقدر بی غیرتیم که از ولی فقیه زمان دست برداریم . دستور میدهیم قبض برقها را 20 برابر کنند . رایانه ها را بر میداریم . ای نمک پرورده های اجنبی ، ای غلامان حلقه بگوش مستکبرین چه خیال میکنید .  خیال میکنید با این مستراح وحدت کلمه سران نظام از بین می رود و نمایندگان مجلس شاخ و شانه به روی هم می کشند و دوباره مردم نمک نشناس در ابعاد میلیونی به خیابانها می ریزند . به امام زاده کامبیز و بیژن قسم میخورم که این بار به جای سربازان گمنام امام زمان خودم در ماشینهای گشتی بنشینم و با سرعت حداکثر بر مغز و استخون شما برانم و بجای ده تا ده تا صد تا صد تا از شما را نفله کنم . مگر ما نعوذبالله میگذاریم با این نماد غرب به عبا و عمامه ما گُه بپاشند . 
مگر در زمان پیامبر اسلام مستراح فرنگی بود . اصلن مستراحی در کار نبوده است . 
اما یک نکته مشخص است . آنها از بسیحی های انتحاری ما که بمب برخود در شهرهای بغداد و نجف و رمادی می بندند و  با انفجار خود دسته دسته مردم را به خاک و خون میکشند ترسیده اند .  آنها فهمیده اند که ما میخواهیم اسراییل را از صفحه روزگار با بمب اتم حذف کنیم و بقول یک لباس شخصی دلسوخته  ، چه باک که هفتاد میلیون را نابود کنند . خداوند در دروازه بهشت با حوریانی که مقنعه و چادر بر سر دارند منتظر ما ایستاده است . کافران به جهنم می روند و یک میلیارد مسلمان به بهشتی که انبیا وعده آن را داده اند .
مستراح و آفتابه سمبل حکومت اسلامی ما میباشد ما در زندانها سرهای مخالفان را داخل آن میکنیم ، عدول از این اصل از گناهان کبیره بشمار میرود .
ای بسیجیان هشیار باشید که دشمن این بار با برنامه ریزی دقیق و پروژه های شیطانی درست به خال زده است . آنها شایع پراکنی میکنند که مستراح اسلامی که اصلن مغولها بعد از حمله به ایران آن را ابداع کرده اند انسان را در ناحیه زانو دچار آرتروز میکند . بهداشتی و استریل نیست و سیستم اجابت مزاج را دچار مشکلات عدیده از جمله گا ل و سوزاک میکند  ، ای قطع شود زانویی که به خاطر درد میخواهد از احکام اسلامی عدول کند . ما نیازی به تکنولوژی و الگوبرداری از غرب نداریم . ایران اسلامی پر شده است از دکترای جن گیر متخصصان نکیر و منکر ، که دهها سال در حوزه ها دود خورده اند . ایران پر شده از امامزاده ها که روزانه از پول و جواهرات لبریز میشود .  امام زاده های ما به خاطر هجوم بیماران در ته قبر فرصت سر خاراندان ندارند .
مگر عریضه هایی که در جمکران روزانه میریزند و شبانه آنها را با گاری ها به نقاط نامعلوم میبرند و آتش میزنند برای شفای دردهای  لاعلاج کافی نیست . آیا این همه اسبهایی که بر گردنهایشان دعا و دخیل می بندند ما را کفاف نمی کنند . حساب کنید فقط ما در تهران 7000 دعا نویس و رمال و جن گیر داریم . کجای جهان اینهمه نخبه دارد . کفر نعمت هم حدی دارد .
ای مردم به این تبلیغات مستهجن گوش ندهید . اگر به آنها دل بسپارید ،  زنهای شما دیگر حرف شما را مانند بلاد غرب باور نمیکنند . به حرف ائمه جماعات گوش نمی دهند . بی حجابی و بدنبال آن باد صرصر که قوم عاد را در گرفت همراه با زلزله شما را به باد فنا خواهد داد  .
مرگ بر کاسه مستراح فرنگی و زنده باد حکومت اسلامی ...»
خطبه دوم : ...

ُِ

No comments:

Post a Comment