Saturday, December 18, 2010

فیلم های پورنو در ام القرای جهان اسلام


یکی آخه بگه در این مملکت چه خبره ،  در این ام القرای شیعیان جهان و نایب بر حق امام زمان .  آدم شاخ در می  آورد . آنهم در روز تاسوعا و عاشورا که در مساجد و امامزاده ها و هزاران اماکن مقدس در ایران اسلامی  جوانان  با قمه فرق سر خود را میشکافند ، با زنجیر و چاقو پشت و روی خود را زخمی میکنند .  آسمان و زمین اشک خون می ریزند و بر بالای منابر مداحان به امام حسین اس S M S میزنند و اگر جواب ندهند تکست میزنند .

 سردار ساجدی نیا ، فرمانده نیروی انتظامی تهران ، در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت  : پلیس تهران در روز عزاداری ... موفق به کشف سه میلیون سی دی مستهجن شده است . در این ارتباط 180 نفر در جریان پلمب مرکز تهیه و توزیع این فیلم ها باز داشت شدند .
آهای حجت الاسلام ها ، ای منادیان « احکام السنتی » پیامبر عظیم الشان ، ای آیات همام و عظام و جلیل القدر و مالکان دنیا و آخرت . میدان انقلاب تهران به جای فروش تحریر الوسیله امام راحل و کتابهایی در آئین کون پاک کردن با آجر و گل و لای و رساله های علما متدین و متقی . شده است مرکز اصلی خرید و فروش فیلم های پورنو . 


ای خدا من این درد را به چه کسی بگویم  .  در لابلای کتابخانه های  مساجد  هر روز خبر می رسد  که در بین کتاب  نهج البلاغه و قرآن  ،  کتابهای سکسی میگذارند . شما گمان میکنید که بچه هایتان به کتابخانه های مساجد میروند تا قرآن کلام خدا را بیاموزند . نه به رب و رسول نه  ، دروغ محض است . آنها میروند تا به عکسهای لخت و عور نگاه کنند . به سینه های خواهران بسیجی . به باسن زنان امام جمعه شهر که اینروزها مدل لباسهای آنجلینا جولی را بر تن میکند .


 دیروز من برای تحقیق عبا و عمامه ام را در آوردم و با آستین کوتاه به آن مناطق که فیلم های مستهجن میفروشند رفتم .  دروغ نمی گویم ، درست در ضلع شمالی غربی میدان انقلاب که  دکه نیروهای انتظامی نیز بر پاست و 24 ساعت اکیپ های گشت ارشاد در محل مستقر میباشد  ناگاه چند جوان در دور و برم جمع شدند . خدا به سر شاهد است . هم فیلم می خواستند به من بفروشند و هم زیر شلوار مرا میخواستند در  آورند . خدا رحم کرد که من به سلامت در رفتم اگر آنها میدانستند که من آخوندم همانجا کارم را هم میساختند . آن بی چشم و روها میگویند آخوند از روز اول که پا به حوزه علمیه میگذارد در ابتدا لنگهایش  را نعوذبالله به هوا میکند .
شما را چه شده است .
آقا در توی سی دی یا  دی وی دی   عبدالباسط بجای قرآن  فیلم های پورنو میگذارند . آیا عجیب نیست در این ارض اسلامی   فیلم های سکسی دختران عفاف و حجاب بیشترین خریدار را دارد .  
من خودم یکی از عکسها را که دیدم شناختم . همان دختر سکینه خاتون همسایه بغل دستی ام میباشد که با دیدن عکس پیکربرهنه اش شهوت بر من غالب کرد و نزدیک بود که دینم را بر باد دهم و آلتم را به جولان در زیر خشتکم در آورد که فی الفور غسل جنابت کردم .
عجب سینه هایی داشت این دختر سکینه خاتون ، عجب لبهایی ، عجب شکم و  ... من که امشب خوابم نخواهد برد . 



ما دلمان خوش است که در مملکت اسلامی همه چیز امن و امان است . خواهران معجبه داریم . زنان عفاف و حجاب داریم . گشت ارشاد داریم . فاطی کماندوهای رنگ وا رنگ داریم اما ، ای وای ، ای داد ، ای هوار  . چرا آن امام غایب ظهور نمی کند مگر نمی بیند که  فیلم پورنوی خواهران زینب ما از پورنوی  اروپایی ها ده برابر بیشتر به فروش میرسد .  فیلم های پورنوی خواهران معجبه  قیمتش  9000 تومان میباشد و فبلم های پورنوی استکبار 3000 تومان .  گمان میرود ما در مملکت امام زمان تنها در این امر تجارتی به خود کفایی رسیده ایم .    
آقایان زبانم لال اگر دروغ بگویم . اصحاب جنگ نرم و زیر پتویی  همان دلدادگان مکتب ولایت بمن میگفتند که زودتر این فیلم ها را بخرم چرا که ایام عید در راه است و فیمت فیلم ها چند برابر میشود . 
بر اساس تحقیقی که توسط فارغ التصیلان علوم اجتماعی دانشگاه آزاد بعمل آمده است 79 درصد جوانان دختر و پسر پشت سر هم به سایت های پورنو وارد میشوند . دختران 15 تا 19 ساله و پسران 18 تا 40 ساله . من از خودم نمی گویم این راه معاونت اطلاعات نیروی انتظام جمهوری اسلامی میگوید که  بر آورد یک مرکز تحقیقات اجتماعی وابسته به حاکمیت ، میزان تولیدات سالیانه این گونه فیلمها که بدست مصرف کنندگان میرسد بیش ازسی میلیون نسخه است . آمار حقیقی از 50 میلیون نسخه نیز میگذرد . 
انگار که در این مملکت الهی مردم سال در دوازده ماه عبادتی بجز ماساژ زیر شکم خود ندارند . به سینه های بلورین سکینه کماندو که عکس لختش را در میدان انقلاب دیدم دروغ نمی گویم .


 * آمارها در این طنز موثق میباشد .


                                                                       ********

علت بیماری آلزایمر برای قرنها ناشناخته بوده است . دانشمندان هنوز که هنوز است با اینهمه پیشرفت های محیرالعقول در عرصه تکنولوژی  صد در صد به دلایل ریشه ای این بیماری پی نبرده اند و داروهایی که تجویز میکنند تنها از رشد این بیماری جلوگیری میکند و  باید و شاید جوابی  نمی دهد .
متخصصان عالم پزشکی با اسکن هایی که روی مغز انجام داده اند خوشبختانه تا حدودی آن نقاط از مغز را که باعث این بیماری میشود را تشخیص داده اند . این کشف کمک زیادی برای مداوی این بیماری کرده است .
اما اصل مطلب چیست ؟ 
امروز با ناباوری در یک برنامه تلویزیونی مشاهده کردم که آن اندوخته هایی که در باره این بیماری داشته ام چقدر  نحیف و ساده بوده است . من در آزمایشگاهها و در زیر تیغ عمل جراحی و کتابهای علمی بدنبال کشف این بیماری که طب قدیم آن را به اجنه نسبت میداد بودم . در حالی که در 1400 سال پیش بر اساس روایت که منبع آن هم خیلی  مستند و معتبر است ،  پیغمبر اکرم علل ریشه ای این بیماری را میدانست ،  آنهم بدون آنکه در آن زمان دور و دراز به این فناوری پزشکی دسترسی داشته باشد .
 این روایت بی شک و شبهه در تمام کتاب های دانشمندان اسلامی نقل شده است .  پیغمبر اکرم  به علی ( ع ) می فرماید بیماری فراموشی یا آلزایمر که ما به شاخه هایش چسبیده ایم ریشه اش بر میگردد به : 
1-  خوردن پس مانده موش 
2 - راه رفتن میان دو زن
3 - خواندن نوشته های روی قبر
4 - ادرار کردن در آب راکد و دلایل علمی دیگر 


No comments:

Post a Comment