Sunday, December 12, 2010

هولوکاست خاموش


یک نکته مهمی  که مردم مسلمان  در این ایام عزاداری فراموش کرده اند . هجمه شدید دشمنان ولایت در باره آلودگی هوای تهران میباشد .  حتی در رسانه های حکومتی می نویسند که بیش از 3500 نفر مرده اند  و علل آن را در تبدیل کارخانه های پتروشیمی به واحدهای پالایشگاهی  ، بنزین های غیر استاندارد و تولیدات گازوئیلی که دهها برابر استاندارد جهانی گوگرد دارد و اسید سولفوریک تولید میکند  و آلاینده های دیگر نام برده اند .

این روزها  بمن نامه می نویسند که در ایران و بخصوص در ام القرا ،  کشتاری خاموش و بی سر و صدا در جریان است تعداد مقتولان هفته های گذشته از 2500 نفر هم گذشته است . اظهار لحیه میکنند که مردم تهران در آستانه یک هولوکاست میلیونی قرار دارند . آنهم برای چه ؟ برای آلاینده ها !!؟ 
ای تف  ای تف  
آقایان !؟ شما انگار فراموش کردید که ما در مملکت شیعه زندگی میکنیم نه در کشورهای ملحدی که از هر یک میلیون نفر حتی یک نفر روسری به سر نمی کند ، یا اگر یک معجبه ای مقنعه ای گذاشت مثلا در همین فرانسه دستگیرش هم می کنند .
چقدر برای یک روحانی  گزنده و سوزش آور است که یک رسانه آنهم دولتی  در این ماه عزیز که سرها بر سر نیزه ها میرود از مسائل فرعی که آب به آسیاب دشمنان اسلام میریزد  صحبت کند و مردم را از گلی مالی  و قمه زدن بر فرق سر و صورت باز دارد . 
آقایان !؟ عالیجناب ها مگر نمی دانید بر اساس ادله و مدارک متقن تمامی 3500 نفری که بر اثر آلودگی هوا مرده اند همه بی چون و چرا از اصحاب فتنه اخیر بودند . در میان آنها حتی یک نفر از سگان ولایت دیده نمی شوند . اینروزها  کار غسالان در تهران سکه شده است . پول پارو میکنند . اقتصاد ولایی یعنی این .
 هم اکنون هواپیماهای ملخی ما در هواپیماها آب چاه جمکران را از آسمان تهران که از ساندیس نیز بیشتر ویتامین دارد  بر سر و روی شیفنگان امام می ریزد . معجزه ای که حتی در 1400 سال پیش در زمان پیغمبر رخ نداده بود . خدا به سر شاهد است اگر تنها یک ، تاکید می کنم اگر یکی از آن هواپیماها در زمان بعثت در هوا پرواز میکرد ، تمام شرق و غرب عالم بدون جهاد فی سبیل الله  تسخیر میشد . همان جنگهایی که گاه اسبهای مسلمین تا زانو در خون ایرانیان فرو میرفت .  چقدر کفر نعمت ، چقدر ناسپاسی ای خاک ...
شما باید گفته های مصطفی نجار  که وزیر کشور عمود نظام است را نصب العین خود قرار دهید : « مردم باید برای بارش باران دعا کنید » .  نماز بیشتر بخوانید ، مسجد های سوت کور را با قمه زنی و گل مالی بر سرو صورت پرکنید نه اینکه دنباله رو غرب شوید و  تکنولوژی هایی را بکار ببرید که عامل بسط  لیبرالیسم میشود  .
ماهواره ها  ،  به ماهواره ها گوش نسپارید ، به اینتر نت نچسبید که ام الفساد قرن لقب گرفته است .

2 - امروز به من خبر رسید که دو عامل جنگ نرم که براساس مدارکی که کشف شده است ، میخواستند با سگ به بارگاه امام راحل بروند  توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شده اند . این سربازان قریب به  دو سال این عوامل را تحت نظر داشتند و در نهایت  با یک عملیات فوق سری بدون آنکه خون از دماغ کسی به زمین بریزد به بازداشتگاه اوین سپرده شدند .
حساب کنید اگر این عوامل دستگیر نمی شدند و با سگ به مقبره آن امام راحل یعنی خمینی می رفتند و سگهایشان در آنجا می شاشید یا خدای ناکرده ... میکرد . چه اتقاقی می افتاد . زبانم لال خشکسالی دراز مدت جهان را فرا میگرفت مانند زمان فرعون مصر  .


3 - یکی از معجزات یا بهتر بگویم  ماورای معجزه که در آتش سوزهای اخیر در مناطق شمال ، شمال شرقی و غرب میهن اسلامی  بویژه در جنگل گلستان که گل سرسبد جنگلهای ایران نام گرفته است ، رخ داد این بود که تنها درختان پیر و کهنسال دچار آتش سوزی می شدند و می سوختند و درختان  جوان ، سالم و سُر و مُر و گنده بر جای می ماندند . این را ائمه جماعات مازندران به چشم دیدند .
علت را در این می دانند که یکی از رمالان شهر که شهره عام و خاص است قرآنی را پس از استخاره در وسط جنگل در شکاف درختی که در محرم از شاخه های آن خون می ریخت  قرار داد و با ناباوری دیدند که ناگاه آتش سوزی پایان یافت و پس از آن  سه شب و سه روز و سه ساعت و سه دقیقه و سه ثانیه باران بارید .
من پیشنهاد میکنم که در مقابله با آتش سوزی های گسترده که هم اکنون در جنگلهای زاگرس غربی مریوان شعله میکشد از بیل و کلنگ و دبه های آب در ایران اتمی استفاده نشود ، دو روضه خوان و یک مداح و یک جلد قرآن مجید کافی میباشد . ما با این سیره و روش ائمه هم آتش را درجا خاموش میکنیم و هم  در این عصر تحریمها مشت محکمی به آمریکا می زنیم .
 آری تحریم کنید .  اقتصاد ما خود کفا می باشد . تکنولوژی ما معنوی است ما مسلح به الله و اکبریم  و عنقریب سلاح اتمی .
ما آلاینده های هوای تهران را با نماز و دعا وروزه نابود میکنیم  و پولهای غارت شده نفت را به انقلابیون مسلمان میدهیم تا ترقه در کنند . هر کشته از ملحدان چه کودک و پیر و جوان شتاب بیشتری به ظهور مهدی ( عج ) میدهد .
 ما غضب خدا را فرو می نشانیم تا گرانی نیست و نابود شود و یک روز نمیدانیم چه قرنی عاقبت رایانه ها را نقد میکنیم البته نه در این دنیا بلکه بعد از مرگ و عبور از سئوالات نکیر و منکر و پل صراط  و ...



No comments:

Post a Comment