Friday, December 17, 2010

اخبار شب جمعه

                                 سان دیدن ملا واعظ طبسی از خادمین حرم رضوی

این خبرها هر چند خنده دار است اما واقعی میباشد

1 - روضه امام حسین در یکی از مساجد
هر شب به شما من تک می زنم       تو جواب ندی پیامک میزنم
به دوستات هر شب تکست میدی      به امام حسین نمیخوای تکست بدی

2 - فراکسیون روحانیون مجلس بد حجابی را بیماری روانی خواند 

3 - در یکی از مساجد تهران بزرگ بعد از صرف آش  و قیمه امام حسین عده ای اسهال گرفتند . دفتر رهبری امام خامنه ای در این رابطه اطلاعیه ای صادر کرده است . 

4 - در یکی از مصاحبه های تلویزیونی یکی از روحانیان مخلص « Mokhles  » یعنی بی مخ اظهار داشت :  « خدا به تو سرطان میدهد تا بگوید که ای نفهم من مالک تو هستم . یعنی من دوستت دارم » .


                                                                          *********
                                                                این مردم جن دارند


منتطم الحکما صلحی ، از دوستان من ، حکایت کرد که روزی به اتفاق ظهیرالدوله مرشد ، به دیدن سید رفتیم وارد شدیم ، نشستیم .  ابتدا اعتنا و خوش باشی نکرد ، متوجه زنی بود که آمده بود آقا جن اش را بگیرد . چند نوبت دست به سینه زن کرد و گفت :  جن تو خیلی حرامزاده است ، در میرود   مستمر تجدید میکرد ( دستش را توی سینه آن زن میکرد ) .
تا آخر جن را از بغل آن زن گرفت در شیشه ای کرد ، درش را محکم بست . آن زن که پای درگاه ایستاده بود ، یک اشرفی روی آستانه گذاشت و رفت .
آنگاه آقا رو به ما کرد . برخاست ، تواضع کرد . خادمی را خواند و سفارش شربت و شیرینی داد . ظهیرالدوله گفت :  این دیگر چه بازی است ؟  گفت : این مردم جن دارند ، بعضی ها را شما میگیرید ، بعضی ها را من ، پس بگذارم همه جن ها را شما بگیرید .
                                             کتاب خاطرات و خطرات نوشته حاج مهدیقلی هدایت ( مخبرالسلطنه )
                     نماینده مجلس در زمان قاجار ، از مدافعان کودتای سوم و صدر اعظم دوران رضا شاه بود

No comments:

Post a Comment