Friday, December 17, 2010

یک سند تازه از ویکی لیکس


یک سند جدید منتشر شده توسط ویکی لیکس فاش کرد که رژیم ایران به شیوخ عشایری که از ایران دیدن میکنند به هدف تقویت نفوذش در عراق زنان را تحت عنوان صیغه موقت به آنها تقدیم میکند .
رژیم که در هشت سال دفاع مقدس نتوانست صدام را سرنگون کند و در نهایت منجر به جانگوز شدن امام با جام زهر شده بود . این بار میخواهد با سلاح صیغه موقت عراق را فتح کند و بعد از آن با همین تاکتیک و استراتژی  که « هجمه نرم » نام گرفته است . اسرائیل را نابود کند . 
در این سند آمده است : « که یک شیخ عراقی گفته است که بعد از اولین سفر به ایران متوجه میشود که به تمامی شیوخی که از ایران دیدن کردند حداقل یک صیغه در اختیارشان گذاشتند . آنان معتقدند که بنا بر فرموده پیامبر « النکاح السنتی » میباشد و نه تنها صواب مادی که صد برابر صواب اخروی دارد .

بنا بر گزارشات موثق از دفتر رهبری این صیغه ها دستچین شده و از خانواده های شاخص و محترم یعنی دختران  آیت الله مصباح یزدی ،  آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله جنتی ، آیت الله ملاحسنی  و... میباشند . آنان همگی نماز خوان دارای مدارک تحصیلی بالا  و گواهی نامه سلامت پرده بکارت از سازمان بهداشت محل سکونت هستند . 
آیت الله جنتی در یک مصاحبه اختصاصی ذوق زده  گفته است که افتخار میکند که دخترش را به عقد موقت کسانی در می آورد که خاک شان مهد اسلام میباشد .
 در آغاز اسلام هم آنها بیش از 300 هزار از دختران ایرانی را که آتش پرست بودند به زنجیر بستند و در بازارهای برده فروشی به حراج گذاشتند که متاسفانه در زمان طاغوت این روند الهی دچار وقفه شده بود . آیت الله جنتی   میخواست حتی زن خود را هم استغفرالله در آن پیری تقدیم کند که مخالفت کردند .  بر اساس آیین نامه دختران صیغه ای  باید حداقل 9 سال و حداکثر16 سال داشته باشند . تازه پرده بکارت شرط اصلی بر طبق این سنت 1400 ساله میباشد .
جنتی معتقد بود که پرده بکارتش در یکی از ملاقاتهایش با امام راحل در  نجف پاره شده است که با تعجب خبرنگاران مواجه شد . 
بعد از فاش شدن این خبر توسط ویکی لیکس گزارش میرسد که شیوخ عرب از شرق تا غرب عالم گرفته  دسته های سینه زنی در پشت بارگاه امام رضا و خانه های حجت الااسلام ها راه انداخته اند و شعار : النکاح السنتی و (  صیغه میخایم یالا ... خامنه ای حالا  ) با لهجه عربی سر داده اند . آیت الله ها معتقدند که با پیشکش کردن دختران خود به عربهای کون برهنه دروازه های بهشت برویشان باز خواهد شد و بر طول و عرض آلت تناسلی شان در  جنت افزده خواهد شد .
امت مسلمان :  چه کسی گفته است که تاریخ تکرار نمی گردد . در 1400 سال پیش اشغالگران عرب با شمشیر آمدند و آتش زدند و سوختند و کشتند و بتاراج بردند ، اما اکنون ولی امر شیعیان جهان در ایران به آنها مانند نقل و نبات  و با بوسه دختران خود را تقدیم میکند تا نسل ائمه را در ایران و جهان گسترش دهد چرا که کیر عربها ژن ویژه ای دارد و وقتی در آنجایشان نفوذ میکند آنها را از هر گناهی پاک و پاکیزه میکند .
آنها تجربه ای طولانی در این امر مهم  در حوزه های علمیه دارند و ماتحت شان از آن تجربه های گرانبها پاره پوره گشته است .
آنها با این عمل بنیاد خانواده را در جهان عرب محکم کرده اند و گامی بزرگ در جهانی شدن مکتب الهی  بر داشته اند . آری با این عمل چشم فتنه را در آورده اند و بار دیگر نشان داده اند که اسلام آخوندها تنها به خون زنده نیست گاهی وقتها هم به جاکشی  .

No comments:

Post a Comment