Tuesday, December 07, 2010

آمنه ، خامنه جام شراب منه




در حالی که عده ای در خارج  کشور در روز 16 آذر فریاد خلیج فارس ، خلیج فارس سر میدهند و خودمان هم معنای آن را نفهمیدیم که چرا این شعارها را در روز مرگ بر دیکتاتور سر میدهند .  گله گله  بسیجی با پوسترهایی که نقش امام زمان و امام خامنه ای در آن جلوه میکند  با شعارهایی از قبیل « ما سگ کوی رهبریم » « آمنه خامنه جام شراب منه »   وارد دانشگاهها میشوند  تا به این وسیله  با امام زمان تجدید بیعت کنند .
 در تهران و دیگر شهرهای ایران  نیروهای انتظامی و یگان های ویژه  ، آنها را در  چترحمایت خود گرفته اند . این بسیجیان با چوب و چماق در دست  در کنار گورهای شهدای جنگ در دانشگاهها مشغول نوحه خوانی و زنجیر زنی میباشند . 
بنا به درخواست حراست دانشگاهها و میلیونها مسلمان در جهان از زامبیا گرفته تا جیبوتی ، امسال تعداد بلند گوهایی که در دانشگاه نصب شده است ده برابر گشته است ، همه این بلند گوها قرآن پخش میکنند گاهی هم دعای وحشت .
در گذشته های دور سکولارها و خار و خاشاکها و میکرب ها ،  در این روز  به تجمعات ضد نظام دست میزدند و به ولایت توهین میکردند اما خوشبختانه بعد از سرکوبی فتنه گران ، دانشگاه مرکز مداحان و سگان زنجیری ولایت گشته است . 
از دیشب مردم بر سر بامها شعار های درود بر ضد ولایت فقیه ،  نه ببخشید مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند  و به رهبر جانگوز انقلاب نه عذر میخواهم رهبر راحل ادای احترام کردند .
هم اکنون هواپیماهای ساخت طلاب حوزه علمیه قم  در این هوای آلوده از منو اکسید و دیگر سم های خطرناک ،  برای نشان دادن قدرت اسلام آب مصنوعی یا باران رحمت را که از فاضلاب های اطراف چاه جمکران در بشکه های چند صد لیتری پر کرده اند از آسمان  بر زمین می ریزند . سربازان بدنام امام زمان و دیگر دلباختگان رهبری برای شفای دردهایشان دهانهای خود را مانند مستراح باز کرده اند و  و مانند آب زمزم مشغول نوشیدن فاضلاب ها میباشند . امروز هوای تهران از دم و باز دم رهبری عطر بهشتی به خود گرفته است .
امروز در ایران اسلامی غوغاست . امروز روز به لرزه در افتادن دشمنان بیضه و جاهای دیگر پیکر اسلام است . امروز یوم الله است .
از سوی دیگر متاسفانه عده ای دانشجو نما که تعدادشان به هزاران نفر نیز نمیرسد . در دانشگاهها بحث های انحرافی راه انداخته اند و میگویند : خامنه ای تو که هفته ای هفت روز به دیدار علما در قم می روی . اگر جرات داری یک قدم پایت را در دانشگاه بگذار تا نشانت دهیم میکرب ها که هستند . آنها با وقاحت فریاد میزدند . ملت ایران میکرب نیست . کثافاتی چون خودت میکرب تشریف دارید .
امام خامنه ای و یا حتی آن الاغش احمدی نژاد و یا موش مرده جنتی   زرنگتر از آن هستند که دم به تله بدهند و به دانشگاههایی که اکنون تبدیل به پادگان های نظامی گشته است بروند و خدای ناکرده یوم الله را تبدیل به یوم الشیطان بکنند . 


امت مسلمان به فیلم های کذایی در مورد تظاهرات عده ای از دانشجویان از خدا بی خبر از ماهواره ها نگاه نکنید ، آن فیلم ها همه جعلی و ساخته و پرداخته دشمنان یا مربوط به سالهای قبل میباشد . امروز اگر دانشجویی جیغ بزند . ما بمبارانش میکنیم . اوباش بسیجی ، ببخشید سربازان گمنام دانشگاهها را تسخیر کرده اند  . امسال یار دبستانی را تبدیل به یار عربستانی خواهیم کرد . 
آری الحق و انصاف دانشجویانی که فریادشان هم اکنون زمین را به لرزه انداخته است ، درست میگویند « سید علی پینوشه ایران شیلی نمیشه » . پینوشه دیکتاتور بود اما مسلمان ولایی نبود . او توسط نظامیان جنایاتش را انجام میداد ، در ایران اسلامی ، خود رئیس جمهور تیر خلاص زن است ، خود ولایت با خون وضو میگیرد . 



No comments:

Post a Comment