Friday, December 03, 2010

ما بر سر سفره هایمان نانی نیست - مهدی توبیا بیا سرت را بخورد



بر خلاف شیطان سازی های دشمنان ولایت که با آمارهای کذایی سعی در مایوس کردن امت مسلمان پیرو مهدی ( عج ) را دارند ایران در روی ریل پیشرفت های محیرالعقول افتاده است که تعجب جهان را بر انگیخته است .

وزیر بهداری در مصاحبه با سیمای جمهوری اسلامی از بیماران ینگه دنیا دعوت کرده است که برای جراحی به ایران سفر کنند چرا که در هیچ کجای کره خاکی بیمارستانها مانند ایران ارزان نیست . بخصوص مردم مسلمان آنقدر بذل و بخشش شان زیاد شده است که کلیه هایشان را به قیمت گوشت گوسفند آنهم کیلویی  میفروشند . 
همین کلیه را با صد میلیون تومان مثلا در اروپا که مهد دموکراسی غربی میباشد نمی توانید پیدا کنید . این ارزانی تنها در فروش کلیه نمی باشد بلکه هر جز از اعضا بدن که قابل جراحی باشد سهل و ساده مانند راحت الحلقوم ،  در پاتوق های ام القرای عالم اسلام یعنی تهران بدست می آید . برای پیدا کردن این اجزا  همانطور که گفتم مثل نقل و نبات بفروش می رسد ، ایران امن ترین نقطه دنیاست .
 بر اساس آخرین آمارهایی که بر صحت آن خود استکبار  مهر تائید گذاشته است ایران مقام اول را در فروش کلیه درسطح جهانی بدست آورده است . این پیروزی ها همه و همه به برکت رهبری خردمندانه ولایت و امداد های غیبی بدست آمده است . پیروزی ای که هرگز در تاریخ از زمان آدم صفی الله کسی بخاطر ندارد و نخواهد داشت .


2 - یکی از خبر های مسرت بخش دیگر که قلب قبله عالم در دارالخلافه را شاد کرده است این است که امت اسلامی ایران یعنی فرودستان و قشرهای پایینی  جامعه کم کم بعد از انقلاب بهمن 57 گیاهخوار شده اند . آنها در سال و ماه حتی یک بار رنگ گوشت را نمی بینند .  معاندان ولایت دلایل آن را در گرانی قلمداد میکنند . حساب کنید  قیمت گوشت به کیلویی  20 هزار تومان و حتی بیشتر رسیده است و گوشت های آشغالی را  که ارزانتر است مردم جرات نمی کنند بخورند چرا که در جراید آمده است که قصابی ها گوشت گربه و الاغ و زبانم لال گوشت خوک را به جای گوشت گاو و گوسفند به مردم قالب میکنند . 
همانطور که گفتم ما در این مملکت صاحب الزمان فقط رشد داریم رشد رشد ، یک نظر به آمار و ارقام بکنید . این ارقام من در آوردی نیست بلکه بانک مرکزی جمهوری اسلامی منتشر کرده است :
درصد رشد قیمت گوشت در ظرف پنچ سال گذشته 245 درصد
درصد رشد  قیمت گوشت مرغ 199 درصد
درصد رشد قیمت برنج 142 درصد 
...    حبوبات 146 درصد
...سبزیجات 182 درصد
درصد رشد قیمت بنزین و  قند و شکر تا قیمت نان  ... رشد رشد رشد...
نتها نقطه ای که رشد منفی داشته است قیمت دستمزدها و کاهش یا قطع خدمات اجتماعی بوده است که هیچگاه در آمار دولتی و غیر دولتی جامعه ولایی به حساب نمی آید .
ما با آوردن اهرم نظامی یعنی سپاه در اقتصاد کشور  نئولیبرالیسم اقتصادی را  که خطر مهلک عالم اسلام است مهار کرده ایم . امروزه نه تنها مخالفان سیاسی نظام که مخالفان اقتصادی نظام را با یک شمشیر به دونیم کرده ایم . به این میگویند یک تیر و دو نشان .

3 - در ایران معنویت بر مادیت ارجحیت دارد . ما با ماده گرایی غربی که ناموس انسان را بر باد میدهد مخالفیم برای همین هم است که در حالی که اکثریت ایرانیان در زیر خط فقر دست و پا می زنند بقول معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات :  ایران برای ساخت صحن جامع حضرت زهرا در آرامگاه امام اول شیعیان در نجف 700 میلیارد تومان هزینه کرده است . او گفت  :  اگر این پروژه ده برابر این مبلغ باشد قطعا با ارادتی که مردم گرسنه ایران به ولایت دارند از جیب خود هزینه های آن را تامین میکنند زیرا تمام حساب و کتاب محشر و قیامت به دست آن حضرت است .

4 - در جایی خوانده بودم که الاغ های امام زاده زینعلی و عینعلی که زوار را با خود  حمل میکنند قیمت یکساعت شان چند برابر حقوق یک استاد دانشگاه میباشد . برای همین هم هست که عده ای از حوزویان این روزها با تیم های مخفی شناسایی  برای کشف امامزاده های بی نام و نشان ، بر شدت فعالیت خود افزوده اند تا که به ثروتهای افسانه ای دست یابند . در ایران کشف استخوان یک حیوان یا انسان که بعدها بر اثر خوابنما شدن نام امامزاده بر آن می نهند از کشف یک سیاره دور توسط ناسا با ارزشتر می باشد .
 
5 - این روزها که ایران اسلامی آخرین مرحله ساخت سلاحهای کشتار جمعی را تکمیل کرده  و میلیارد ها دلار پول نفت و خون مردم را خرج خرید قطعات آن با قیمت چند برابر از دلالان اسحله میکند . سربازان بدنام امام زمان با دمشان گردو میشکنند و از شادی در پوست نمی گنجند .
 در مقابل درهمین مملکتی که   که میلیارد ها دلار خرج تولید سلاحهای مخوف برای گسترش امپراطوری سیاه اسلامی و تروریست میشود  ،  به گزارش شهرزاد نیوز زنی 35 ساله را دستگیر کرده بودند که در حال فروش نوزاد 5 ماهه بود او این نوزاد را خودش 200 هزار تومان خریده بود . 
در تهران نیز بنا به گزارش روزنامه دولتی دیروز مرد ی را  دستگیر کرده اند که در حال فروش پسر هشت ماهه خود به بوده است  او علت فروش فرزند خود را بیکاری توصیف کرد .

اگر خسته نشدید فقط اشاره میکنم که هم اکنون عده ای از طلاب قم در حال مذاکره با کشور عربستان برای خرید شمشیرهایی مخصوص برای قطع دست و ابزارهایی مدرن برای از حدقه در آوردن چشم میباشند .  همانطور که میدانید در سال گذشته در این رابطه هم رشد صد در صد داشته ایم و ایران اسلامی  باز هم در قطع دست و پای سارقان جز مقام اول را در صحنه جهانی بدست آورده است .







No comments:

Post a Comment