Tuesday, December 28, 2010

این مملکت امام زمان عجب خر تو خر است .


وقتی به شعارهایی که در تظاهرات سال گذشته میدادند و هنوز هم حتی دانشجویان و اساتید  ما میدهند نگاه میکنم ، متعجب میشوم . شعارهایی نظیر یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم و بکن . یا هر که با آل علی در افتاد بر افتاد . 
شعارهایی که حتی از انقلاب مشروطه نیز  عقب تر است چه رسد به سال 57 که امام جانگوز را در ماه میدیدند .

بگذریم  از اصل موضوع پرت شده ام . انگار که این وزیر و  وزرا بعد از یک ماه روزه ،  از فضله سگ افطار میکنند که این جفنگیات از مغز شان که حتی یک مثقال گه  هم در آن  نیست تراوش میکند . خدا به سر شاهد است  اگر دروغ بگویم .  حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه معلوم الحال مشهد  تعریف میکرد که در مهمانی نزد امام خامنه ای ظل الله   طبق طبق کباب کوبیده و مرغ از آسمان فرشتگان بر سر سفره می آوردند ،  طوری که هر چه آن شکمباره ها و زیر شکمباره ها  میخوردند تمام نمی شده است و همان فرشتگان بدون قاشق و چنگال غذا را به لبان آقا نایب امام زمان میبردند و ایشان با دهان مبارکشان آنها را به طرز باور نکردنی قورت میدادند و آروغ میزدند و در فاز دوم و مرحله سوخت و ساز معده ،  مریدان مخلص او پشکلهایش را به تبرک بر دهان میگذاشتند تا امراض شان شفا یابد .
   یا آن دیگری میگوید که دیواری که عکس احمدی نژاد  بر آن نصب بود بر اثر زلزله فرو نریخت . همان عکسی که مردم تا چشمشان  در کوچه و خیابان یا روزنامه ها به آن می افتد با خشم پاره پاره اش میکنند .
در رابطه با پول هایی که به مردم وعده دادند هم همینطور .  یکی می گوید این پولها  هدیه امام زمان است . ولایت فقیه میگوید که هدیه پیغمبر است . امام جمعه موقت میگوید این پولها  از امداد غیبی بدستان میرسد و متبرک است  .  آن دیگر میگوید که این مورچه ای که برای درست کردن کله پاچه به حسابتان واریز کردیم   خمس ندارد . 

از سوی دیگر آن آیت الله که در خواب زمستانی یا بهتر بگویم در خواب اصحاب کهف بسر میبرد . وقتی که  مریدان و خادمان درگاهش راپرت به او میدهند که کارگردانی در حال ساختن فیلمی است که چهره  قمر بنی هاشم   را نشان میدهد . خوابش آشفته میشود و اعلامیه و فتوا در میدهد که اگر چهره فلان را نشان دهید . فلان میشود و توفان نوح در میگیرد و شما را نیست و نابود میکند .
همین دلقک که درجه آیت الله گرفته است در برابر تیر اندازی ها بسوی مردم  سکوت میکند . 
آری من کم کم دارد باورم میشود که دستی از غیب در کار است . یا این دولت راست راستکی دولت امام زمان است و خامنه ای هم خود امام زمان یا نایب امام زمان میباشد . وگرنه چگونه ممکن است که با این همه جنایات روی کار بماند . نگاه کنید به این قرقیزستان که  یک دولت با افزایش قیمت برق برکنار میشود یا فلان دولت در اروپا بر اثر یک رسوایی کوچک ساقط میشود اما در ایران : 
در روز روشن در ابعاد دهها میلیاردی یارانه ها را  میدزدند و شندرغازی را بر میگردانند .
روزانه اعدام و سنگسار و دست و پا میبرند و چشم از حدقه در می آورند .
از روی مردم با خودرو ها در تظاهرات مسالمت آمیز به قصد کشت رد میشوند
در زندانها به وحشیانه ترین صورت شکنجه میکنند به دختران و پسران تجاوز میکنند  و نیست و نابود میکنند .
ثروت ملی یک سرزمین را خرج ساخت سلاحهای اتمی میکنند .
گرسنگی بیداد میکند بحدی که مردم در سال و ماه رنگ میوه و گوشت را نمی بینند و در همین حال  13 در طلا برای فلان امام در کربلای معلی و 8 در طلا برای حضرت ... در نجف توسط ستاد بازسازی عتبات در کشورهای عربی از گوشت و خون ملت  ساخته میشود و در داخل نیز هر روز یک امامزاده توسط  فلان  آیت الله که خوابنما در وقت جماع شده است  کشف میگردد . بطوری  در حال حاضر بیش از 8 هزار امامزاده از گوشه و کنار این مرز و بوم پیدا شده است و همه و همه در خدمت خرافات بکار گرفته میشوند تا ته مانده جیب ملت را خالی کنند و با افیون مقدساتی که ریشه در لجنزار استبداد کهن دارد و تحمیق ،  عمر خود را طولانی کنند .


سی سال است که این قاتلان بر ما حکومت میکنند و ما هنوز که هنوز است شعار یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم و بکن را میدهیم . شعاری که شاید  در اطراف و اکناف جمکران خوابنما شده ایم یا از ما بهتران در دهانمان گذاشته اند . 
 و من به ساده گی خود میخندم که در سال 60 بر اثر تحلیل های سازمانی فکر میکردم که با یک سقوط شتابان این رژیم سه ماهه کله پا میشود و رژیمی دموکراتیک روی کار می آید .
این سی سال به اندازه سی هزار سال بر این ملت گذشته است .


No comments:

Post a Comment