Monday, December 13, 2010

دعای باران



پس از سخنرانی علمای بزرگ حوزوی و وزیران کشور در مورد دعا خواندن برای بارش باران ، سَرکی از دیوارهای کاهگلی تاریخ به آداب و سنن اسلامی کشیدم . همانطور که فکر میکردم ، این آیین ها خلق الساعه متولد نشدند و یک زنجیره ای تاریخی دارند که از گنداب خرافات نشات میگیرند . گندابی که در در دوری باطل همه آنها را از نوک انگشتان پا تا فرق سر  به هم متصل میکند .
یکی از همین علمای معروف که این آیت الله ها ریزه خوار مرده ریگ ،  علوم لاهوتی اش میباشند گفته است که  خشکسالی و نیامدن باران را باید در گناهان بنی بشر جستجو کرد نه در آلاینده ها . در روی بر گرداندن جوانان از قرآن و نرفتن به مساجد و بد حجابی .
اما در این بلاد فرنگ که بنده سالها رحل اقامت گزیده ام ، هفته ای نیست که باران نبارد . در اینجا فرسنگ در فرسنگ مسجدی نیست و یا اگر مسجدی بنا کنند ، خلایق هجمه می کنند که ما ملتی سکولار هستیم و این مساجد آزادی ما را به خطر می اندازند .  میگویند  : آنها یعنی مسلمانان از هنگامی که نافشان را می برند مسلمان زاده میشوند و مسلمان می میرند و حتی حوری هایشان  در بهشت مقنعه و چادر و چاقچور میزنند و مقام زن در آنجا هم این است که در اندرونی  لنگ هایشان را هوا کنند تا بهشتیان که همه مرد تشریف دارند آلت تناسلی مبارک شان را در آنجایشان فرو کنند . 

شاید برایتان قابل قبول نباشد که در اینجا یعنی هلند ،   دو همسایه بغل دستی ام هر دو هموسکسوئل  هستند . آنها چند روز قبل بعد از چند سال زندگی مشترک با حضور شهردار محترم  که نقش نماینده ولایت فقیه را در اینجا به عهده دارد و ائمه جماعات را خودش دستچین میکند . مراسم بزرگی برای جشن ازدواجشان یعنی این هم جنس بازان بر پا کردند و تا صبح زدند و رقصیدند و شراب خوردند و کفر گفتند  و بعد از عروسی وقتی که  به سلامتی به خانه و کاشانه بر گشتند . دو مرد نره غول با هم نعوذباالله به رختخواب رفتند و شب زفاف برگزار کردند . 
با دیدن این همه آنارشی در بُعد اخلاق و معنویت و زندگی ماتریالیستی  ، بنده بعد از چند سال به این نتیجه رسیدم که خداوند متعال  هم تبعیض در بین بنی بشر بر قرار میکند . به کافران کون برهنه  ، باران ، پول ، نعمت سلامتی و نشاط میدهد ولی به مرکز شیعه در جهان امروزی یعنی تهران با آن همه آیت الله های عظمایش که ظل الله بر زمین هستند . مرگ . شکنجه ، فقر و بیخانمانی ، گازهای سمی و خطرناک هدیه میدهد .
خدا به سر شاهد است اگر یکی از آن اتفاقاتی که در سال گذشته در ایران اتقاق افتاد ، در اینجا اتفاق می افتاد . دولت کله پا میشد . مثلا  زیر گرفتن وحشیانه معترضان به نظام با ماشین پاسداران آدمکش  . یا گلوله بستن مردم از فراز پایگاه بسیج . اما در ایران به برکت رهبری آبی تکان نمیخورد ، نه تنها تکان نمیخورد که همان قاتلان مدال میگیرند و به ائمه نماز جمعه یا و وکیل و وزیر میشوند .
اما دعای باران 
برای آنکه بنده ناچیز هم سهمی در آمدن باران  داشته باشم و خداوند با این عمل خیر  مرا در کنکور شب اول قبر از دست حیوانات وحشی و نکیر و منکر برهاند  .  در اینجا آخرین شیوه های علمی را برای بارش باران نقل میکنم : 
1 - نوشتن نام هفت یا چهل کچل و گره زدن ریسمان و آویختن آن از ناودان 
2 -  باز کردن تحریر الوسیله امام راحل و سر نهادن بر آن در نیمه شبها و قرائت احکام فضله با تضرع و زاری 
3 - نهادن قیچی در زیر ناودان 
4 - نقل کردن داستان ادریس پیغمبر در مورد خشکسالی و پنهان شدن او در دل کوهها و فرو فرستان  طبق طبق کباب بره و مرغ از طرف خداوند توسط فرشتگان به او در قعر غارها .
5 - نماز استسفاء یا نماز باران که بنا به گفته آیت الله هشت پا ،  تنها هفت هزار مرتبه رکوع و سجود دارد . 
6 - دویدن با چتر به  دنبال 4 هواپیماهای سم پاشی که این روزها آبپاشی در هوای مسموم تهران میکنند بعد از غروب آفتاب 

خرافه امید دارد تا با رعایت نمودن این احکام شرعی  ،  اجنه و شیاطینی که این روز ها در هیات دودهای سیاه و خاکستری در این بلاد اسلامی ظاهر شده اند دفع شوند و بار دیگر به برکت آبروی رهبری  پوزه فتنه به خاک مالیده شود و در و دروازه های رحمت به روی مردم گناهکار باز گردد .
بار دیگر برای هشیاری شما امت مظلوم یاد آوری میکنم که به زوزه های این آبکش ها که به کفکیر میگویند تو سه سوراخ داری گوش فرا ندهید . این مرگ و میرهای خاموش و بقول فرنگ رفته ها هولوکاست خاموش همه و همه از علائم ظهور میباشند . شما تنها کاری که باید بکنید این است که در جوار رهبر بایستید و عبای او را رها نکنید و بلند بلند دعای حدث اکبر و حدث اصغر ( گوز اکبر و اصغر )  بخوانید تا رستگار شوید .




No comments:

Post a Comment