Saturday, February 04, 2012

چراغ سبز سیدعلی خامنه ای به اسرائیل برای حمله به ایران




خامنه ای باز هم در نماز جمعه هارت و پورت کرد و از تاکتیک فرار به جلو برای پوشاندن بحرانهایی که گریبانگیر نظامش شده است استفاده کرد . او در سخنانش  مثل همیشه برای  یک عده ،  از همانها که به سفارتخانه ها حمله و هجوم میکنند و در کله شان مغز خر نیز یافت نمی شود   گریز به اسرائیل زد و بزدلانه بعد از سالها گفت : که ما شجاعانه اعلام میکنیم  که در جنگ 33 روزه دخالت کردیم و این ادوات جنگی  و پاسدارهای ما بودند که از سپرهای انسانی در مسجدها و بیمارستانها استفاده کرده و اسرائیل را به عقب نشینی واداشته اند و باعث بیداری اسلامی در لبنان گشته اند . او همچنین گفت : که از مسائل هسته ای عقب نشینی نمی کند . 
این عرعرها و بامبول بازیها  از آغاز روی کار آمدن این نظام الهی ! با شعار مرگ بر استکبار و فتح قدس از طریق کربلا جز برای سرکوب مردم ایران نبوده است . این رژیم از آنجا که پوسیده و ضدتاریخی است نمی تواند به مسائل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی مردم ایران پاسخ دهد ، برای همین برای ایز گم کردن و سرکوب مردم احتیاج به دشمنان فرضی دارد تا با بحران آفرینی از این ستون به آن ستون برود . 
وگرنه چه کسی باور می کند که نظامی که اینگونه  با خودروهای نظامی از روی مردم برای تظاهرات مسالمت آمیز رد می شود و در زندانها به زن و مرد تجاوز میکند دوستدار مردم سوریه و لبنان و بحرین و عراق و ... باشد ، آنهم با بخشش پولهای نفت غارت شده مردمی که اکثریت آنها در زیر خط فقر زندگی میکنند . 

این همان خامنه ای است که خودش و  گماشتگانش دخالت در جنگ 33 روزه را تکذیب می کردند ، همان گونه که اکنون دخالت در کشتار مردم سوریه را در تظاهرات انکار میکند و حرکات تروریستی در عراق . اما اکنون به دلیل بحرانهای عمیقی که سر تا پای رژیم را فرا گرفته است ، به حمله اسرائیل نیاز دارند . جالب توجه است که سیدعلی این دخالت آشکار را درست در زمانی می گوید که بر اساس برآورد های سازمانهای اطلاعاتی ، اسرائیل تا یکی دو ماه دیگر به ایران حمله خواهد کرد .  همان تهاجمی  که میتواند مائده ای آسمانی برای این جنایتکاران باشد  . با این حملات رژیم که تا گلو در باتلاق  فرو رفته است میتواند کمی نفس تازه کند و نیرویی دوباره بگیرد . آنها خوب میدانند که نمی توانند خواستهای مردم را پاسخ دهند  . اصلن راه حل اصلی آنها از آغاز روی کار آمدن  ، سرکوب در داخل و بحران آفرینی و صدور انقلاب در خارج بوده است .
آنها شورش گرسنگان و به خیابان ریختن مردم به جان آمده را  با شم حیوانی خود حس میکنند ،  میدانند اینبار اگر مردم به خیابان بیایند ، سرخ میشوند و نه خواهان تغییر ساختار که فروپاشی کل نظام را طلب می کنند .
سید علی از هر طرف محاصره شده است . مردم آزادیخواه سوریه با فراری دادن قصاب بشار اسد ، کمر رژیم ایران  را می شکنند ، و در عراق نیز همین روند ادامه دارد .
سید علی در نماز جمعه با اذعان به دخالت مستقیم در جنگ با اسرائیل در لبنان  بی گدار به آب نزده است ، او به اسرائیل چراغ سبز نشان داده است که به ایران حمله نظامی کند . همان حمله ای که موجب طولانی تر شدن عمر رژیم خونخوار اسلامی میشود و تضاد اصلی مردم ایران را که سرنگونی تام و تمام این اوباشان حاکم در خیابانها است منحرف میکند . 


No comments:

Post a Comment