Wednesday, February 22, 2012

ایکاش میر حسین موسوی در چارچوب نظام ولایت فقیه نمی ایستاد



خبر رسیده است آقای موسوی در گفتگوی تلفنی با اعضای خانواده خود گفتند که چیزی تغییر نکرده است و بر مواضع خود ایستاده است . بعد از این گفتگو مثل همیشه روزنامه ها و سایت های اینترنتی با جار و جنجال روی آن پروژکتوهای خود را زوم کردند و به بزرگنمایی پرداختند . راستی برای هزارمین بار سئوال میکنیم ،  مواضع موسوی چیست . چه چشم اندازی را در افق سیاسی ایران گسترده است ، به جز رفرم و تغییر در چارچوب ولایت فقیه و باز گشت به دوران آن امام گور به گور .
در سوریه نیز بشار اسد  رفراندوم قانون اساسی را در چند روز پیش اعلام کرد . این دیکتاتور بر خلاف معمول انگشت بر خطوط سرخ نظام گذاشت و گفت : ماده ی هشتم قانون اساسی فعلی که بر پایه آن حاکمیت کشور تنها در اختیار حزب بعث قرار دارد در پیش نویس جدید حذف شده است . او قول داد که زمان برگزاری همه پرسی را مشخص کند . یعنی او زیر آب نظامش را هم زد . با اینچنین شورای ملی سوریه با قاطعیت آن را رد کرد و گفت هر گونه تغییر در سوریه باید بعد از واگذاری قدرت و برکناری بشار اسد صورت گیرد .

 در مقابل موسوی هرگز در رویاهایش هم تصور نمی کرد و  نمیکند که به تغییر ماهوی نظام الهی ولایی اقدام کند و جرات آن را هرگز نداشته است تا به قصاب مردم ایران بگوید که بالای چشمت ابروست ،  چون تیشه به ریشه خود میزند و خودش را نفی میکند . میداند که هر تغییری که در آینده صورت گیرد ، دیگر برای همیشه حکومت مذهبی با این جنایاتی که مرتکب شدند در ایران بر قرار نخواهد شد و دولتی سکولار روی کار خواهد آمد .
باید از سبزهایی که که این سخنان را حلوا حلوا میکنند پرسید ، انقلاب ایران چه فرقی با انقلابهای جهان عرب ، در مصر ، تونس ، لیبی ، یمن ، سوریه دارد ، مگر اندیشه های موسوی گونه و مماشات و رفرم قلابی  در آن کشورها نضج گرفت . آزادیخواهان این کشورها اصلاح طلبی در چهارچون نظام پوسیده دیکتاتوری را در تمامیت آن سم و ویروس قلمداد کردند و اصلن زمینه رشدی پیدا نکرد چرا که باعث بقا و ادامه عمر نظام دیکتاتوری میشد . پس چرا در ایران این سم مهلک را رهبران سبز اجازه میدهند رشد و نمو کند . این سم کشنده  به قیمت جان هزاران هزار جوانان این آب و خاک تمام خواهد شد و بقای فاشیسم اسلامی .
این رژیم همانطور که  بارها و بارها ثابت کرده است  حتی ظرفیت رفرم را آنچه که موسوی گفته است ندارد ، چرا که هر رفرمی با این نارضایی و پتانسیل انفجاری جامعه بی برو برگرد رایکال شده و به سرنگونی تمامیت رژیم منجر خواهد شد . یعنی ول معطلید سبزها . دوران طلایی که ما دوران کشتار علیه بشریت آن را می نامیم هرگز بر گشتنی نیست .


No comments:

Post a Comment