Tuesday, February 21, 2012

هر دانش آموز ایرانی یک لپ تاپ خواهد گرفت




سنگ پای نظام مقدس اسلامی ضد ایرانی باز هم افاضات فرمودند و خواستند با وعده و وعیدها چاله و چوله های نظام آموزشی را رفع و رجوع کنند ، آنهم در زمانی که ایران در سطح جهانی همچون اعدام  مقام نخست را در فرار مغزها به برکت ولایت دارد .   نایب امام زمان  یعنی خمینی بت شکن نیز در زمانی که هنوز پایش را از هواپیما به خاک ایران نگذاشته بود ، همین روده درازی ها را کردند و گفتند که خانه نخریه همه را صاحب خانه میکنیم ، برق و گاز مجانی میشود و لاکن به این مقدار راضی نباشید شما را به مقام انسانیت می رسانیم ، ولاکن اقتصاد مال خر است و ما برای خربزه انقلاب نکردیم  . 

چرا دور برویم ، رئیس جمهور ابله نظام و شیر بی یال و دم و اشکم  که در آن زمان طوق لعنت ولی فقیه را بر گردنش خوب احساس نمی کرد و با دمش گردو میشکست ، آنقدر نشادرش تند بود که میگفت : « پول نفت را به سر سفره ها می آوریم ، ایران اسلامی را مهد دموکراسی و به مرفه ترین کشور جهان تبدیل میکنیم و در عرض یکسال بیکاری را از بین می بریم و... » . 

در این اوضاع و احوال به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید رضا بابایی  وزیر آموزش و پرورش  وپهلوان پنبه نظام که کسی برایش تره هم خرد نمی کند کله گنجشگ خورده و چانه اش گرم شده و میگوید : تا پایان برنامه پنجم توسعه مدارس کشور هوشمند میشوند که بر اساس آن هر دانش آموز پایه یک « لپ تاپ » داشته باشد . او خاطر نشان کرد در این طرح با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده به پایان می رسد .
آنهم در زمانی که اینترنت با سرعت لاک پشتی ضدملی و حوزوی میشود .  در بحبوحه  انقلاب فرانسه به ماری آنوانت همسر لویی شانزدهم که در خشم مردم به جان آمده دستگیر و در همان هنگام هر دو زیر تیغ گیوتین گردن زده شدند خبر رساندند که مردم در خیابانها فریاد می زنند که نان نداریم و او که از اوضاع و احوال اجتماعی مانند وزیر آموزش و پرورش پرت بودند گفت : نان ندارند پس شیرینی بخورند .



No comments:

Post a Comment