Monday, February 13, 2012

مردم مازندران و گیلان در سرما می لرزند ، لاکن دلخوش به این مقدار نباشید



مردم مازندران و گیلان در دهه زجر  در سرمای استخوانسوز زمستانی می لرزند آنهم در زمانی که رسانه های حکومتی در شیپورها میدمند که جشن های تصنعی دهه فجر پرشکوهتر از همیشه برگزار شده است .  
در مازندران بیشتر مغازه ها زودتر از موعد مقرر بدلیل  سردی هوا بسته شدند  . همچنین بسیاری از ساختمانهای آموزشی و مدارس مازندران در صورت عدم تامین گاز تعطیل خواهند شد .
از سوی دیگر مردم سرما زده به دلیل عدم اعتماد به مقامات دولتی برای خرید بخاری برقی و مواد غذایی که قیمتش لحظه به لحظه گرانتر میشود به مغازه ها هجوم برده اند . رژیم درمانده و بی کفایت آخوندی بجای حل بحران سوختی مردم  مثل همیشه  اکیپ های  ویژه تعزیرات حکومتی را در شهرها فعال کرده است تا هر صدای مخالفی را در گلو خفه کنند . 
وعده های خمینی در مورد مجانی کردن آب و برق و دادن خانه ها نه تنها محقق نشده است بلکه همان نان بخور و نمیر را هم از سفره هایشان ربوده اند . در مقابل این رژیم ضد ایرانی در ونزوئلا خانه های مدرن میسازد و پول نفت را به قصاب بشار اسد میدهد تا  در سوریه مردم آزادیخواه را در کوچه ها و خیابانها سلاخی کند ، یا صرف هزینه های هیچ و پوچ ساختن سلاح هسته ای برای تحقق امپراطوری اسلامی و صدور انقلاب  از راه کربلا به قدس سازد .





No comments:

Post a Comment