Sunday, December 02, 2012

شمشیر کشی علنی احمدی نژاد علیه خامنه ای



باز هم احمدی نژاد  خط قرمز نظام ولایی را رد کرد و چپ و راست سیلی به پوزه ولایت  نواخت و ولی امر مسلمین جهان هم در دارالخلافه  صم و بکم  تقیه پیشه کرد و  پاشنه دهانش را برای مصالح نظام  بست .
  در همین حال هوادارن دوآتشه رئیس جمهور گوشه و کنار زمزمه فتح عمود  خیمه نظام را در مقابل چشمهای از کاسه در آمده ائمه نماز جمعه  سر داده اند همان ائمه جمعه ای که بارها با آن دهان دریده شان او را صالح ترین و متقی ترین فرد برای این پست می دانستند .
احمدی نژاد امروز بعد از منع شدن از بازدید از زندان اوین  و  توقف جوابگویی در مجلس به دستور صریح خامنه ای ، با انتصاب وزیر دو وزارتخانه تلفیقی به سرپرستی وزارت ارتباطات  و اظهار اینکه  « تنها نماینده ارده کل ملت رییس جمهور است رهبری هم با واسطه انتخاب می شود . . .   یک دفعه نام فرد پیروز انتخابات 92 را می‌نوشتند، خیال همه را راحت می‌کردند » بار دیگر ثابت کرد که مصوبات مجلس و قیل و قال هایشان را به آنجایش هم حساب نمی کند و آنچه که خود مصلحت میداند عمل میکند اگر چه مخالف و مغایر با سلیقه خامنه ای باشد .

هاله نور با این هارت و پورت ها نشان داده که آن ممه ایی نیست که با توپ و تشر لولو های نظام الهی از معرکه در برود بلکه همانطور که بارها هشدار داده بود آب را چنان به آنجایی ریخته است که آه و اوف مخالفانش در نظام ولایت فقیه  را در آورده است .

شعارهایی که  رئیس جمهور نظام سر میدهد حتی اصلاح طلبان در طول تاریخ نکبت بار این رژیم خونریز نتوانستند سر دهند و با شنیدن آن  در تنبانشان زرد میکردند و روی سیاه خود را می پوشاندند .

در سال 1360 خمینی بنی صدر را به واسطه زاویه کمی که با او گرفته بود با توپ و تشر و کاریسمایی که داشت از راه خود بر داشت . اما بنظر میرسد این ولایت فقیه آنقدر فشل تشریف دارند که کسی برایش تره هم خرد نمی کند  و رئیس جمهور محبوبش به صورت علنی در برابرش شمشیر از رو می بندد و هل من مبارز می طلبد و آب از آب تکان نمیخورد .

با این همه تفاصیل  خامنه ای با سکوتش در برابر آنچه اعوان و انصارش حرمت شکنی و حرکات فتنه طلبانه می نامند بی گدار به آب نزده است . او میداند که اوضاع و احوال اجتماعی و وضعیت وحشتناک اقتصادی به حالت انفجاری در آمده است و با یک حرکت اشتباه این آرامش توفانی میشکند و امواج مهیبش عمود خیمه نظام را بر باد میدهد .
برای همین در برابر رئیس جمهور محبوبش که بی دنده و ترمز حمله و هجوم میکند دندان روی جگر گذاشته است تا افسار نظام از دستش در نرود .

به هر حال شبح مخوف و ترسناک انتخابات رئیس جمهوری که در آینده نه چندان دور در پیش روست  و این جنگ و جدال و شاخ به شاخ شدن  سید خراسانی ( خامنه ای ) و شعیب ابن صالح ( احمدی نژاد ) دورنمای خطرناکی را در افق  این جنایتکاران به نمایش میگذارد و چشم اندازی پر شکوه از گسستن زنجیر اختناق و به خیابان ریختن مردم به جان آمده که اگر این بار به میدان بیایند تا سرنگونی تام و تمام رژیم به خانه بر نخواهند گشت .