Monday, December 17, 2012

آخوندهای پشمالو دانشجو میشوند




الحمدلله  به تلاش و همت بی شائبه علمای اعلام دانشگاه ها هم از ترم تحصیلی آینده شروع به پذیرش طلبه های کون گشاد میکنند تا علوم انسانی را بنا به فرمایشات رهبر تبدیل به علوم حیوانی کنند .
امام راحل بارها و بارها  فرموده بود که  در 1400 سال گذشته هیچ چیزی مانند دانشگاه به اسلام ضربه نزده است و برای ریشه کن سازی آن هیچ جانورپشمالویی در جهان بهتر از آخوند نیست که هم روباه هست و هم گرگ .
 
استادان هم از این پس از طویله های حوزوی قم انتخاب خواهند شد تا دروس پایین تنه را بطور جامع و مانع تدریس کنند تا دانشجویان بصیر به تمامی فنون و مکانیزم های آن آشنایی مکفی پیدا کنند و خدای نکرده در این امر حیاتی که دوام و بقای نظام به آن بستگی دارد کم نیاورند . اصلن فلسفه آفرینش آخوند هم از زمان آدم ابوالبشر همین بوده است .
 
در این راستا رئیس نهاد نمایندگی آیت الله خامنه ای به خبرگزاری مهر گفته است که به صورت ضرب الاجل و فوری و فوتی دستور داده است که در هر کلاس منبرهایی بر پا کنند تا کلاسها بیشتر شکل و شمایل اسلامی پیدا کنند و در پایان هر زنگ گریزی به تاسوعا و عاشورا زده شود تا بدون ضجه و زاری دانشجویان مومن به خانه بر نگردند .
همچنین پروژه امام زاده سازی یا کشف امامزاده در دانشگاهها به همت عده ای روحانی  از دیروز آغاز به کار کرده است .  تا از فراز مغزها به خارج جلوگیری کند ، از سویی با این طرح دیگر مغزی در دانشگاه باقی نمی ماند که فرار کند  .

بر خلاف سیستم آموزش غربی این طلبه ها قبل از اینکه سم خود را  ( نعلین شان ) به محیط مقدس دانشگاه بگذارند ، مسئولان  مدرک دکترا را به دستشان دادند تا دیگر هول و ولای مدرک نداشته باشند و به وظیفه اصلی خود که ریدمانی علم و دانش است را بنحو  تمام و کمال انجام دهند  و از همه مهمتر با قمه و پنجه بکس از جنبش دانشجویی که مانند استخوان در گلوی نظام گیر کرده است جلوگیری کنند  تا خدای نکرده دانشجویان مانند جوانان بی بند و بار غربی  از صراط مستقیم منحرف نشده و پای به ورطه هولناک سکولاریسم نگذارند .