Friday, December 21, 2012

خطر سگ دوستی ایرانی ها در مملکت اسلامی





با آنکه فقهای عظام سگ را یکی از پلیدترین نجاسات در عالم لاهوت و ناسوت میدانند و این حکم  بر خلاف احکام دیگر در میان آنها اجماعی است  یعنی در حد تواتر این اجماع وجود دارد و روایات تواتری یعنی روایاتی که از نظر سند مو لای درزش نمی رود و احتمال تواطی و کذب هرگز در آن وجود ندارد ، با اینچنین در مملکت اسلامی ایران  در هر گوشه و کنار با این نجس العین و ترویج و رواج سگ مواجه میباشیم  . این قضیه در زمانی رخ میدهد که  مراجع محترم بارها و بارها بر این مساله به صراحت تاکید کرده اند و فلسفه این حکم را شکافته اند اما مسئولین پنبه در گوش فرو کرده اند و خود را به کوچه علی چپ زده اند .
   
 سگ بیماری های خطرناکی دارد یکی از آنها بیماری هاری است که بسیاری از بسیجیان مخلص و انصار حزب الله  هم  آن را دارند و ویروس اش را در اقصا نقاط مملکت ولایی پخش و پلا میکنند . بیماری دیگری که سگ با خود به همراه می آورد  پدیده جنگ نرم و بی بند و باری غربی و از همه بدتر سکولاریسم است که شالوده نظام را مورد هجمه قرار میدهد .
 
فکر میکنید چرا مساجد خالی و مردم اسلام زده شده اند و در نمازهای جمعه ما جز عده ای پیر و پاتال و فکسنی و نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها نمی آیند . قضیه روشن است
   
روايت است که ملائکه در خانه اي که در ان سگ وجود دارد داخل نمي شوند و نیم خورده سگ را اگر حتی هفتاد بار خاک مالی  و با آب بشویند تمیز نمی شود .
در حدیث دیگری نقل شده است که این انس و الفت با سگ خوی سگی را در انسان تقویت میکند . خوی سگی چیست ؟  « مهربانی » « انس و الفت »  « دوستی و مهر و محبت » که اگر در جامعه ترویج و نهادینه شود دیگر از کاخ ولایت که بر قساوت و سنگدلی بنا شده است چیزی باقی نخواهد ماند .
 
خودتان بروید و در بازار جمعه  در بزرگراه آزادگان بعد از تقاطع خلیخ فارس ببینید که چه شلم شوربایی و غوغایی در هر جمعه بر پا میشود . جمعیتی که هرگز یک صدم آن را در نمازهای جمعه و مراسم حکومتی نمی توانید ببینید .  انواع سگها از سگهای نگهبان ، گارد و بادیگارد تا سگهای اصیل درنده و شکاری و گله فت و فراوان پیدا میشوند ، آن هم با چه قیمتهایی 50 تا 60 میلیون تومان و گاه هم بیشتر ، یعنی یک سگ قیمتش از حقوق یک ماه خطیب نماز جمعه سید احمد خاتمی یا علم الهدی بیشتر است. و از همه بدتر ترویج پدیده بدحجابی که در هیچ کجای جهان اسلامی اینگونه یافت نمی شود . گفته شده است که در بعضی از هفته ها دختر و پسرهای جوان بر روی سر همین سگها عمامه گذاشته بودند و دست میزدند و به ریش و لباس مقدس روحانیت می خندیدند .

 
از رواج همین سگ دوستی ها است که پدیده هایی نظیر گلشیفته فراهانی در ایران ظهور میکنند و تمامی دستاوردهای 1400 ساله علما را بر باد میدهند . 

خلاصه هشدارها را جدی بگیرید و به فکر چاره باشید که این دوستی با سگها در نزد ایرانیان روزی عمود خیمه نظام اسلامی را به لرزه در خواهد آورد .