Tuesday, December 18, 2012

آگهی گم شدن این سگ زیبا باعث توقیف روزنامه وارش شد




این روزها  روزنامه وارش در مازندران با چاپ آگهی گم شدن یک سگ زیبا این باوفاترین حیوان به انسان داد و بیداد یک عده آخوند مفتخور را در آورده است و باعث توقیف  این روزنامه شده است .
خوشبختانه مدیر مسئول  این روزنامه پر تیراژ مازندرانی با غلط کردن گفتن و اعتراف در پیشگاه امت ولایتمدار  توانست دل ائمه جمعه را بدست بیاورد و از حدت و شدت این جریان و حمله و هجوم انصار حزب الله و دیگر جیره و مواجب بگیران حکومتی بکاهد .

 
در این رابطه امام جمعه نور خواست  چشم فتنه و جریانهای موازی  را در بیاورند و ریشه این نوع جسارت ها که توهین به امام و نهضت امام راحل بود خشکانده شود.
 همچنین حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیر کل ارشاد مازندران  بنا به گزار ش خبرگزاری فارس گفته بود «نظر اداره کل بر این است که این روزنامه به قداست‌ها اجحاف کرده است. تذکرات لازم به مدیر مسئول ابلاغ شده و درخواست توقیف این روزنامه را داده‌ایم .
 
همین روزنامه چندی قبل  بیوگرافی عماد رام را به عنوان مشاهیر مازندران منتشر کرد که باعث آب ریختن به خانه مورچگان یعنی عمله و اکره ولایت فقیه از جمله حجت الاسلام محمد باقر زاده شد که نزدیک بود از خشم خشتک پاره کند و با توپ و تشر خواست که با مسئولان و ناشران این مطلب بر خورد جدی و قانونی صورت پذیرد تا دیگر کسی جرات نکند در باره کسی که نایب امام زمان را قبول ندارد مطلب بنویسد .


این خبر در رسانه ها

هرانا : روزنامه "وارش" مازندران توقیف شد
 انتشار آگهی اعلام گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است
ایران گلوبال :
 انتشار آگهی اعلام گمشدن یک “سگ” در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است

نیوز گویا
  انتشار آگهی اعلام گمشدن يک "سگ" در صفحه اول اين روزنامه محلی ( وارش ) ، به صورت موقت تعطيل گشته است .
 
سحام نیوز :
 آگهی مربوط به گمشدن یک سگ را نیز منتشر کرده و دادستانی این کار را هم دلیلی دیگر بر توقیف آن دانسته است
رادیو البرز :
 گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است

صدای آزاد :
اعلام گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است

پارس دیلی نیوز :

 انتشار آگهی اعلام
گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی ،به صورت موقت تعطیل گشته است ! این واقعه كه در غياب مدير مسئول روزنامه در دفتر روزنامه در روز شنبه هفته جاري به دليل كسالت و مراجعه وي به پزشك در تهران روي داد ،كليه شماره هاي روزنامه مربوطه در اولين ساعات روز جمع آوري و از توزيع تعدادي از شماره هاي روزنامه مربوطه جلوگيري شد. بنا به دستور مديرمسئول روزنامه نيز با فرد خاطي و سهل انگار به شدت برخورد خواهد شد.
گفتني است ديروز در پي احضار دادستان مركز استان مازندران ، ليلا وريجي ، مديرمسئول روزنامه وارش، به همراه جمعي از اعضا تحريريه روزنامه وارش در دفتر دادستان محترم مركز استان حاضر و در اين رابطه توضيح دادند و انتشار اين روزنامه تا اطلاع ثانوي متوقف خواهد بود.
روزنامه نگاران :
روزنامه محلی "وارش" استان مازندران با مدیر مسئولی لیلا وریجی، به دنبال درج مطلبی در بخش ... توهینهایی هم به رهبر پیشین جمهوری اسلامی انجام شده و نیز انتشار آگهی اعلام گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است
ایران پرس نیوز :
انتشار آگهی اعلام گمشدن یک "سگ" در صفحه اول این روزنامه محلی، به صورت موقت تعطیل گشته است.

این روزنامه محلی پیش از این به عنوان هفته نامه با گستره توزیع در استانهای مازندران، گیلان و گلستان منتشر می‌شد، و مدتی است با مجوز هیات مطبوعات، درکنار روزنامه "بشیرمازندران" به عنوان دومین روزنامه محلی استان مازندران، با تیراژ روزانه پانزده هزار نسخه منتشر و توزیع می‌گردد

روزنامه فرهنگی دبستان :
20 ساعت قبل‎ – روزنامه محلی "وارش" كه در استانهای مازندران، گیلان و گلستان منتشر میشود به علت انتشار یك آگهی اعلام گمشدن یک "سگ" در صفحه اول روزنامه، نیز از موارد تخلف این روزنامه اعلام و به همین دلیل به صورت موقت تعطیل شده است. گفته می شود
.