Wednesday, December 26, 2012

اراذل و اوباش اینهایند


سرگرد پاسدار محمد جواد فرحبخش - پاسدار قرار گاه ثارالله تهران
اینگونه با کارد قصابی در کنار لباس شخصی ها به مردمی که با دست خالی در راهپیمایی مسالمت آمیز 
در سال 88 شرکت کردند حمله میکند . 


نیروی انتظامی در یک عملیات همزمان تحت عنوان « طرح امنیت اجتماعی » در استانهای تهران با شیوه ای قرون وسطایی و هتک حرمت به زندگی خصوصی شهر وندان بیش از 100 نفر را بنام اشرار دستگیر کرد و عده ای را با تریلی در شهر گرداندند و بنا به گفته رییس پلیس پایتخت قرار است با تایید مراجع قضایی و صدا و سیما ، دادگاه تنی چند از آنها به صورت علنی از تلویزیون پخش شود .

این را دیگر هر بچه ای میداند که لات و لوتها و اراذل و اوباش اصلی این آب و خاک  سران این رژیم هستند ، آنهایی که فرمان میدهند تا عوامل جنایتکارشان سر انگشتان مادر ستار بهشتی را بشکنند و پنجه خونین خود را بر موهایش ببرند و او را شنیعانه بر زمین بکشند و در همان حال مشت و لگد بر پیکر نحیفش بزنند  و هر از گاهی با مانورهای پوشالی و آفتابه انداختن و چوب در آستین کردن و تراشیدن سر یک عده خلافکار که میوه های مسموم و زهر آگین همین نظام هستند  به چشم مردم خاک بپاشند و قضایای اصلی را پنهان کنند .
این تاکتیک های کهنه دیگر مردم را نمی فریبد ، رژیمی که در جهان به عنوان فاسدترین و ملقب به نظام کهریزکی در نیمه دوم قرن بیست و یکم و عصر انقلاب در ارتباطات در زبان عامیانه شده است ،  نمی تواند طشت رسوایی خود را که هزاران بار از بام بر زمین افتاده بپوشاند .
تصاویر این بزهکاران را که این رژیم با آب و تاب در خبرها نشان میدهد و به به و چه چه به راه می اندازد از عوالم ماورالطبیعه و لاهوتی نیامدند بلکه ثمره رژیمی میباشد که در بحرانهای مرگبار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی زندگی میکند و پولهای غارت شده از نفت را صرف پروژه های خطرناک هسته ای و تروریستی میکند .
نرخ بیکاری در ایران بر اساس آمارهای خود جمهوری اسلامی  در ظرف چند سال گذشته دو برابر شده است و روند رو به افزایش گرانی کمر مردم را شکسته است .
  آمار معتادان دائمی به گفته مدیر کل سلامت روان وزارت بهداشت طبق آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر از مرز دو میلیون و دویست هزار نفر نیز گذشته است و آمار و ارقام تن فروشی و ...
از سوی دیگر در آنسوی طیف میزان اختلاسها و دزدیهای میلیاردی توسط اوباشان و مفسدان اقتصادی که سر در آخور همین حکومت دارند بیشتر و بیشتر میشود و ماموران نظام بجای آنها آفتابه دزدها را باز داشت میکنند .
 
هنوز مردم به یاد دارند که خامنه ای مردم به جان آمده ایران را در تظاهرات سال 88 میکرب و ویروس و رئیس جمهور این نظام ولایی آنها را اراذل و اوباش و خس و خاشاک مینامید و مردم هم در جواب میگفتند که آن خس و خاشاک تویی پست تر از خاک تویی . چرا که  به ریشه قضایا پی برده بودند و درک کردند که در چارچوب این نظام تنها اراذل و اوباش حکومت میکنند و  جنایتکاران  بعد از آنهمه شکنجه و تجاوز و هتک حرمت  به شریفترین فرزندان این آب و خاک نه تنها دستگیر و محاکمه نمی شوند بلکه به مقام و منصب بالاتری میرسند .