Sunday, December 23, 2012

ایران اسلامی در مرگ ناشی از مسمومیت مشروبات الکی هم رکورد زد





راستی آیا هرگز از خود پرسیده اید که چرا در اولین مملکت شیعه در طول تاریخ اسلام  اینهمه آمار و ارقام مشروبات الکلی که شرعا و قانونا حرام و ممنوع است  بالا و بالاتر میرود آنهم در استانهایی نظیر خراسان رضوی که بیشترین آمارها را به خود اختصاص داده است و بقول رهبر!؟ با رشد 29 درصد  « رکورد » زده است و در مقابل آمار رفتن به مساجد به حداقل خود در تاریخ 34 ساله جمهوری اسلامی رسیده است . به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران
:


« بررسی آمارهای سازمان پزشکی قانونی در زمینه مسمومیت با الکل نشان داد که در هفت ماهه سال جاری 102 تن بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست داده‌اند که 93 تن از آنها مرد و 9 تن نیز زن بودند.

بر اساس آمارهای دریافتی، استان آذربایجان‌شرقی با 25 مرگ ناشی از مسمومیت با الکل (24 مرد و یک زن) به عنوان اولین استان دارای بیشترین مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در کشور شناخته شده است و بعد از آن استان‌های کردستان و خراسان‌رضوی هرکدام با 11 فوت، تهران با 10 فوت و استان کرمانشاه با ثبت 9 مرگ ناشی از مسمومیت با الکل در مراتب بعدی قرار دارد.
همچنین بررسی نمونه‌های هوای بازدمی گرفته شده برای آزمایش الکل در هفت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 28.6 درصد رشد نشان می‌دهد که بر این اساس در هفت ماهه سال جاری 15 هزار و 34 نمونه هوای بازدمی برای آزمایش تست الکل اخذ شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل 11 هزار و 695 مورد بود » .

بر اساس پژوشهایی که از دانشجویان در ایران صورت پذیرفته است بیش از 50 درصد دانشجویان مصرف الکل را بدون ضرر و اشکال میدانند و بیشتر آنها  در این نظر سنجی ها بدون اما و اگر گفته اند که خودشان هم الکل مصرف میکنند .
روانشناسان حوزوی معتقدند که یکی از دلایل اصلی رویگردانی جوانان از مذهب و اسلام زدگی در همین ماده شیطانی است که باعث حرکات و سکنات پر خطر و مسئله ساز و گرایشهای سکولاری میگردد .
 سئوالی که عده ای  موذیانه مطرح میکنند این است که چگونه اینهمه مشروبات الکلی زیر زمینی وارد مملکت اسلامی میشود . این وارادات کلان در ابعاد میلیونی و زیر زمینی بدون حمایت مقامات مسئول هرگز میسر نیست .

 
مشروبات الکی در کشورهای غربی هم فت و فراوان و بصورت آزاد وجود دارد اما آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت اینهمه بالا نیست . آیا خدای نکرده ما روحانی کم داریم که خوشبختانه اینطور نیست و در هر کوچه و برزنی مانند مور و ملخ ریخته اند و پولهای مفت را علاوه بر کار در ادارات دولتی و اختلاس با روضه خوانی و سرکیسه کردن مردم به جیب میزنند . 

آیا ما ماموران امر به معروف و نهی از منکر کم داردیم ، که باز هم خوشبختانه در هر گوشه و کناری ریخته اند و مانند کنه به تن مردم چسبیده اند و  در کارهای خصوصی فضولی میکنند و دهها و صدها اماکن و مراکز سرکوب دیگر .
پس علل این ناهنجاری در جامعه چیست . مگر ممکن است در کشوری که ولایت فقیه و نایب امام زمان دارد اینهمه اعمال قبیح سر بزند . نکند کرم در خود درخت باشد و فتنه اصلی در عمامه نهفته است و زبانم لال خود روحانیت مبارز هم چون به خلوت میرود آن کار دیگر میکند و باعث فسق و فجور و بی بند و باری میشود .
بنده که شناختی عمیق در علم حدیث و روایات و کونشویی دارم ، میگویم که ممکن نیست ، و همه کارها زیر سر استکبار جهانی و جنگ نرم است که میخواهد دولتمردان و روحانیت محترم را بی آبرو و بی ناموس و نشان دهد .
 
شرابخوری مصداق ایرانیگری  و بقول فیلسوف همه دورانها آیت الله مطهری سمبل پدران ما که او طایفه « احمقها » لقبش داد میباشد مانند جشن چهارشنبه سوری و دیگر اعیاد باستانی که به جای قمه زنی و سر و سینه کوبیدن و گل مالی شادی و شور میکنند .
شراب با ایران و ایرانی عجین و جز فرهنگ و ذاتشان شده است . آنها با خوردن شراب و رقص شادی میخواهند به نظام مقدس اسلامی دهن کجی کنند و بگویند که ما فرهنگ نیاکان خود را پاس میداریم و به پشم و ریش شما آخوندها میخندیم .
این هم چند حدیث در باره مضرات مخمرات و مسکرات :

  : مبادا به شرابخوار زن بدهی زیرا اگر به او زن دادی گویا که آن زن به زنا نزدیک شده باشد.   بحارالانوار جلد 72 صفحه 142 حدیث 55
  
کسی که با مادرش زنا کند عذابش سبکتر از کسی است که یک درهم ربا و نزول بخورد و عذاب رباخور آسان تر است از عذاب شراب خوار زیرا شراب کلید هر شر و بدی می باشد.     تفسیر جامع جلد 1 صفحه 325

 :با شراب خوار معاشرت نکنید و اگر بیمار شد به عیادتش نروید و زمانی که مرد بر جسدش نماز نخوانید زیرا او سگی از سگان دوزخ است. تفسیر جامع صفحه 325